Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Helt ny og lækker flyverdragt fra IdaT - stadig med mærke. Blommefarvet med flamingo.
Nypris: 900 kr.Din pris: 400 kr. pp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Megabilligt
Vil den være alt for stor til en pige der li er vokset ud af sin flyverdragt i str 62/68?
Sesse89 skriver: Vil den være alt for stor til en pige der li er vokset ud af sin flyverdragt i str 62/68?
Hmm. Hvor stor er hun? For Laura er selv lige vokset ud af sin 68 dragt og har så fået en i 86 i stedet
For 4 uger siden målte hun 65 cm. Hun skal måles igen på Torsdag.
Sesse89 skriver: For 4 uger siden målte hun 65 cm. Hun skal måles igen på Torsdag.
Så kan hun ikke være i den før næste år
ZamanogDania skriver: Må jeg gerne høre hvor meget vejer Laura? Og hvor lang er hun? Min datter er meget slank og lille. Tror hun er 78 cm.
Må jeg gerne høre hvor meget vejer Laura? Og hvor lang er hun? Min datter er meget slank og lille. Tror hun er 78 cm.
Laura er også meget slank. Hun vejer 9,7 kg. og er 78 cm
Baagøe skriver: Laura er også meget slank. Hun vejer 9,7 kg. og er 78 cm
ZamanogDania skriver: Okey. Og den der Flyverdragt vil passe hende? For lige nu bruger min datter en str 74 Flyverdragt. Den passer hende perfekt. Er bange for den bliver for stor
Okey. Og den der Flyverdragt vil passe hende? For lige nu bruger min datter en str 74 Flyverdragt. Den passer hende perfekt. Er bange for den bliver for stor
Som sagt er den en smule for stor til Laura, men hun kan godt bevæge sig i den uden problemer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128