Det fatter man da slet ikke..
Efter at have siddet og fulgt med herinde gik jeg i seng ved 23 tiden, eller det var min plan.
SÅ vågnede Emil.. var total utrøstelig. Tror han har ondt for tænder - for han har været en del vågen her på det sidste. Jeg måtte gå rundt med ham. Han faldt i søvn, men lige så snart jeg lagde ham, så vågnede han. Tildsidst gav jeg ham en lille flaske også faldt han i søvn.
Nå så gik jeg i seng. hmmmm så startede Ea.. så var hun tørstig, så skulle hun dit og så skulle hun dat.. og alt i mens alt foregik i hylen og gråd.. :(
Så havde hun ondt i øret - så jeg prøvede med noget panodil.. tror jeg var heldig at ligge på sofaen da kl var 0215. (Ea havde overtaget min plads i sengen)
Nå så er det jo så at jeg ikke er helt rask.. (heller ik i hovedet)
så der skullle lige gå yderligere 3 karter eller mere med hoste og snot.
jeg faldt i søvn. wwuuuhuuu
kl 4 vågner emil igen. - jeg orker ikke kampen så jeg varmer en lille flaske og stikker ham. han sover igen. Ea vågner og skal lige hyle lidt mer.
jeg sover lidt.
Emil vågner igen kl 6. Han kan nøjes med sutten. Rart.
kl 730 er hele familen oppe, men sindsygt trætte forældre og endnu mere trætte og sure børn..
ei jeg orker bare ikke mere. Hvordan kan man have så meget snot i hovedet. Jeg fatter det ikke.
Er godt nok til rotterne lige nu.
jeg har planlagt en hjemme arb dag, så må vi hvor meget jeg kan ta mig sammen til at lave. :(
knus en meget træt og snottet Susan, som snart har brugt en hel toilet rulle siden igår aftes.
Anmeld