shit en L.... nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Susan1978

Det fatter man da slet ikke..

Efter at have siddet og fulgt med herinde gik jeg i seng ved 23 tiden, eller det var min plan.

SÅ vågnede Emil.. var total utrøstelig. Tror han har ondt for tænder - for han har været en del vågen her på det sidste. Jeg måtte gå rundt med ham. Han faldt i søvn, men lige så snart jeg lagde ham, så vågnede han. Tildsidst gav jeg ham en lille flaske også faldt han i søvn.

Nå så gik jeg i seng. hmmmm så startede Ea.. så var hun tørstig, så skulle hun dit og så skulle hun dat.. og alt i mens alt foregik i hylen og gråd.. :(

Så havde hun ondt i øret - så jeg prøvede med noget panodil.. tror jeg var heldig at ligge på sofaen da kl var 0215. (Ea havde overtaget min plads i sengen)
Nå så er det jo så at jeg ikke er helt rask.. (heller ik i hovedet)

så der skullle lige gå yderligere 3 karter eller mere med hoste og snot.

jeg faldt i søvn. wwuuuhuuu

kl 4 vågner emil igen. - jeg orker ikke kampen så jeg varmer en lille flaske og stikker ham. han sover igen. Ea vågner og skal lige hyle lidt mer.

jeg sover lidt.

Emil vågner igen kl 6. Han kan nøjes med sutten. Rart.

kl 730 er hele familen oppe, men sindsygt trætte forældre og endnu mere trætte og sure børn..

ei jeg orker bare ikke mere. Hvordan kan man have så meget snot i hovedet. Jeg fatter det ikke.

Er godt nok til rotterne lige nu.

jeg har planlagt en hjemme arb dag, så må vi hvor meget jeg kan ta mig sammen til at lave. :(

knus en meget træt og snottet Susan, som snart har brugt en hel toilet rulle siden igår aftes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Marco2

AI det lyder godt nok til at have været en lortenat. Stakkels dig.

Du må putte dig under dynen når Emil skal sove.

Knus fra AG

Anmeld

19. februar 2008

ivfmarie

årh stakkels ven!!
du skal bare holde ud til på lørdag - så har jeg en kur der dur!! ;)
God bedring!

Marie - der er gået fuldstændig i stå med dagens gøremål...

Anmeld

19. februar 2008

Susan1978

Jannik har taget emil med over til mine forældre hvor han er ved at skal lave badeværelse.

så min mor passer ham. Har en intention om at køre derover senere på dagen..

Men det kan da være jeg blir nødt til at skulle have en lur. :$

AI det lyder godt nok til at have været en lortenat. Stakkels dig.

Du må putte dig under dynen når Emil skal sove.

Knus fra AG

Anmeld

19. februar 2008

Helle30

Øvser Susan:(
Det lyder ikke rart med sådan en nat, og slet ikke, når du ikke er helt på toppen selv heller.
Jeg sender dig lige nogle varme tanker og håber, du er klar til i morgen.

Hilsen Helle og en helt afsindigt morgenfrisk Sofie

Anmeld

19. februar 2008

Loggidut

aj susan :'( hvor er det bare nedtur.... jeg kan godt huske hvordan de der nætter føles....lige nu har tif for vane at vågne klokken halv fem om morgenen...og jeg er hammer træt/sur på den tid...så det er ikke rart, men for pokker hvor skal jeg skamme mig over at brokke mig over så lidt...for jeg kan da virkelig se du har haft en dum nat.... hvordan går det med at klemme sig i kjolen...er det blevet nemmere? den er altså bare så møghamrende flot...og det er endda sagt af en som ikke er glad for grønt! stort knus fra sloggi...som håber din dag bliver bedre!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.