Update på "testdag idag"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Chalala85

Har lige testet.. og den var negativ

Har ikke skyggen af mens så håber det er fordi jeg har testet sent eller jeg bare ikke danner nok hcg.. men det må tiden jo vise.. åhh hvor er det tarveligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Ellim

Ej hvor irriterende.. Håber den er der alligevel - det sker jo!

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

det er jeg virkelig ked af...
Men det kommer nok meget snart

Du får lidt Babystøv

Anmeld

6. december 2010

Cherry_77

Håber du kan teste positiv i morgen....:-)

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

Cherry_77 skriver:

Håber du kan teste positiv i morgen....:-)

Jeg tror det ik.. har fået mens smerter

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

tjm skriver:

det er jeg virkelig ked af...
Men det kommer nok meget snart

Du får lidt Babystøv

får nok min mens

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Chalala85 skriver:

får nok min mens

Så prøver i bare igen efter din mens..

Det skal nok lykkes, og om ikke andet så prøv og gem tankerne omkring en lille ny væk lidt, det hjalp da jeg gjorde det (eller om det hjalp ved jeg ikke), men jeg synes det hjalp.. så måske sku du prøve det samme ta en hygge tur med manden, hver aften, så kommer den nok meget snart :-D ...

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

tjm skriver:

Så prøver i bare igen efter din mens..

Det skal nok lykkes, og om ikke andet så prøv og gem tankerne omkring en lille ny væk lidt, det hjalp da jeg gjorde det (eller om det hjalp ved jeg ikke), men jeg synes det hjalp.. så måske sku du prøve det samme ta en hygge tur med manden, hver aften, så kommer den nok meget snart :-D ...

Jeg håber.. men det er hårdt på en eller anden måde.. har godt nok "kun" prøvet siden marts men alligevel.. tænker jo om der er noget galt osv

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Chalala85 skriver:

Jeg håber.. men det er hårdt på en eller anden måde.. har godt nok "kun" prøvet siden marts men alligevel.. tænker jo om der er noget galt osv

uuh jeg ved skam godt hvor hårdt det er, har prøvet selv siden juni, smed p-pillerne 01 juni... Men åh jeg tænkte os : jeg kan sikkert slet ikke få børn, og hvad nu hvis det ikke er mig men manden?... De tanker kan let påvirke.. Så jeg fik råd fra min gode veninde som sagde jeg sku glemme alt om at få børn (altså ikke på den måde glemme det), men skubbe det væk og tænke på andre ting og lign.. Også bare tage almindelige hygge stunder med manden hverdag undtagen når man har sin mens.. Og det har åbenbart hjulpet.. Plus min veninde sendte mig lidt Babystøv afsted... Og nu er den der...

Og den kan sagtens godt være der endnu, men self hvis du får mens jamen så op på hesten igen og evt efter sex, løft numsen op i en halv times tid ;-) ved godt det lyder mærkeligt, men det hjælper hos mange hvis sædcellerne er lidt "langsomme" til at opfatte hvad de skal :-) .. Hihi ...

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

tjm skriver:

uuh jeg ved skam godt hvor hårdt det er, har prøvet selv siden juni, smed p-pillerne 01 juni... Men åh jeg tænkte os : jeg kan sikkert slet ikke få børn, og hvad nu hvis det ikke er mig men manden?... De tanker kan let påvirke.. Så jeg fik råd fra min gode veninde som sagde jeg sku glemme alt om at få børn (altså ikke på den måde glemme det), men skubbe det væk og tænke på andre ting og lign.. Også bare tage almindelige hygge stunder med manden hverdag undtagen når man har sin mens.. Og det har åbenbart hjulpet.. Plus min veninde sendte mig lidt Babystøv afsted... Og nu er den der...

Og den kan sagtens godt være der endnu, men self hvis du får mens jamen så op på hesten igen og evt efter sex, løft numsen op i en halv times tid ;-) ved godt det lyder mærkeligt, men det hjælper hos mange hvis sædcellerne er lidt "langsomme" til at opfatte hvad de skal :-) .. Hihi ...

Jeg prøver virkelig at skubbe det ud af hovedet..men nøj det er svært synes jeg..

der er ikke andet for end at få rumpen i vejret haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.