Chalala85 skriver:
Jeg håber.. men det er hårdt på en eller anden måde.. har godt nok "kun" prøvet siden marts men alligevel.. tænker jo om der er noget galt osv
uuh jeg ved skam godt hvor hårdt det er, har prøvet selv siden juni, smed p-pillerne 01 juni... Men åh jeg tænkte os : jeg kan sikkert slet ikke få børn, og hvad nu hvis det ikke er mig men manden?... De tanker kan let påvirke.. Så jeg fik råd fra min gode veninde som sagde jeg sku glemme alt om at få børn (altså ikke på den måde glemme det), men skubbe det væk og tænke på andre ting og lign.. Også bare tage almindelige hygge stunder med manden hverdag undtagen når man har sin mens.. Og det har åbenbart hjulpet.. Plus min veninde sendte mig lidt Babystøv afsted... Og nu er den der...
Og den kan sagtens godt være der endnu, men self hvis du får mens jamen så op på hesten igen og evt efter sex, løft numsen op i en halv times tid ;-) ved godt det lyder mærkeligt, men det hjælper hos mange hvis sædcellerne er lidt "langsomme" til at opfatte hvad de skal :-) .. Hihi ...
Anmeld