erfaringer om jeres scanning i uge 8+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

så fik jeg bestilt min første tid til en scanning i næste uge .. så er jeg 8+0. nogle af jer herinde der har været til så tidlig en scanning og kan fortælle mig jeres historie? om der var fosterbevægelse og om det var pengene værd. . knus laura, som idag er 6+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Moar2011

den-lykkeligste skriver:

så fik jeg bestilt min første tid til en scanning i næste uge .. så er jeg 8+0. nogle af jer herinde der har været til så tidlig en scanning og kan fortælle mig jeres historie? om der var fosterbevægelse og om det var pengene værd. . knus laura, som idag er 6+5

Jeg var til en tryghedsscanning da jeg troede jeg var 7+? men var så kun 6+? - men vi så et fint hjerte der blinkede og hun fortalt og fortalte - det hele så godt ud og fosteret lå hvor det sq og det hele var godt  - jeg synes det var penge værd, for samtidlig med det fik jeg også mere ro på, i det der var liv

Håber det var svar nok

Anmeld

6. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Babyklar skriver:

Jeg var til en tryghedsscanning da jeg troede jeg var 7+? men var så kun 6+? - men vi så et fint hjerte der blinkede og hun fortalt og fortalte - det hele så godt ud og fosteret lå hvor det sq og det hele var godt  - jeg synes det var penge værd, for samtidlig med det fik jeg også mere ro på, i det der var liv

Håber det var svar nok

ej hvor fint ..  vil meget gerne tro at det giver en mere ro på og samtidig også blir bekræftet i at der virkelig lever en lille en inde i maven ..

Anmeld

6. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

den-lykkeligste skriver:

ej hvor fint ..  vil meget gerne tro at det giver en mere ro på og samtidig også blir bekræftet i at der virkelig lever en lille en inde i maven ..

hvor stort var fosteret så ?

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

den-lykkeligste skriver:

hvor stort var fosteret så ?

Det var 5,6mm tror jeg nok - altså efter jeg havde været til den scanning, ture jeg tro mere på at det var virkeligt. en ting er at stå med en graviditets test, en anden ting er at se det

Anmeld

6. december 2010

Elvers

Jeg var til scanning i uge 9+1, og det var så beroligende! Jeg hørte hjertelyd og fik målt den lille spunk til 2,3 cm Men aktivitet er der ikke noget af så tidligt....

Helt klart pengene værd! Det er sjovt at have nogle billeder, der er så tidlige

Anmeld

6. december 2010

TinaPina

Jeg var til scanning 6+3 og 9+3.

Første scanning viste fine hjerteblink og en lille bønne. Anden scanning viste et lille menneskelignende væsen med hjerteblink og en masse bevægelse i arme og ben.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.