Mor til Frederic skriver:
Det er noget af det.
Han vokser ikke helt det han skal.
kan ikke tåle kohbergs produkter og nu måske også shulstads brød
har ofte tynd mave og udslæt, på trods af at han er testet både blod og prik test. Blod for levertal - iltning - imunforsvar - stofskifte - æg - mælk - gluten osv.
Men også hård mave på trods af han i et år har fået aff pulver.
Han har svært ved at følge med i dp - løber hurtigt tør for energi - sover 16½-18 timer i døgnet
Ok, så kan jeg godt forstå, at du har været frustreret med alle de der symptomer og at der ikke gik hurtigt nok med at tage hans sag seriøs. Jeg ønsker jer virkeligt den bedste fremskridt!!!!
Hans krop kan måske ikke tåle en hel masse. Jeg kan kun sige, at du kunne "proppe" så meget rå du kan i hans krop, så han kan regenerere. Rugbrød er godt, men i dag er den ikke den idylisk rugbrød ligesom i gammeldags. Den indeholder farvestof og andre ulækkre ting ligesom i den hvide brød (og nogle kedelige pulver som man blander med mel, for at gør det billigere) Mine børn spiser sjælend rubrød og alm. brød derhjemme. De spiser rigtigt meget rå både på tallerken og i en smoothie. Jeg har lært det fra en god veninder, som spiser kun rå og også alle hendes 4 børn. Jeg ville ikke sige, at I skal gå rå 100%, men at han få mere og mere, for at opbygge hans system og tarmen! Du kan lave nogle lækre sovse til at smide på en kol salat eller hvad han nu har lyst til. Herhjemme spiser den store rosenkol bare sådan! Gulerødder, ærter og alt, hvad du kan finde på. Jeg laver nogle smoothies og jeg putter alt muligt i: banan, modene blommer eller pærer eller det, du har lyst til, jeg putter noget rismælk eller bare vand og så smider jeg et styk avocado, en styk fin hakket brokoli eller baby spinat og så noget ahornsirup eller to eller tre stk. datler. Det ryger bare ind på begge børn... Hvis du vil lidt mere hjælp eller ideer til det, må du gerne skrive til mig. Du ville kunne mærke forskel i kort tid.
Anmeld