troede aldrig mere det skkulle ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. december 2010

mamiolvi

Hej ..

Jeg er ny her på siden.. Og jeg troede aldrig jeg skulle vovo mig ind på sådan en side igen..

Jeg har tre drenge med min eksmand, en på 11 og to på 9, 5 år.. Jeg var sikker på at jeg var færdig med at få børn..

Men har en  dejlig mand som ønsker at få sig et barn.. Og jeg vende mig hurtig til tanken om at skulle have en lille efternøler..Nu syntes jeg slet ikke det kan gå hurtig nok...

Jeg er 35 år og har læst mig frem til at det kan blive svært at blive gravid når man er over 35 år.. øv øv...

nå men ville hvis ikke så meget med dette indlæg udover at sige hej ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Maja88

mamiolvi skriver:

Hej ..

Jeg er ny her på siden.. Og jeg troede aldrig jeg skulle vovo mig ind på sådan en side igen..

Jeg har tre drenge med min eksmand, en på 11 og to på 9, 5 år.. Jeg var sikker på at jeg var færdig med at få børn..

Men har en  dejlig mand som ønsker at få sig et barn.. Og jeg vende mig hurtig til tanken om at skulle have en lille efternøler..Nu syntes jeg slet ikke det kan gå hurtig nok...

Jeg er 35 år og har læst mig frem til at det kan blive svært at blive gravid når man er over 35 år.. øv øv...

Velkommen til.

nu har jeg lige set aftenshowet og der var Anne Linnet med og hun er 57 og har en datter på halvanden- så bare op på hesten

Anmeld

6. december 2010

Mellepige

Velkommen til

Håber du får noget ud af denne dejlige side, og held og lykke med PB!

Anmeld

6. december 2010

Leonora

mamiolvi skriver:

Hej ..

Velkommen til siden

Jeg hedder Louise og er 28 år. Jeg har Leonora på 2 1/2 år og vi er i gang med projekt baby igen. Testede positivt i sidste uge men begyndte desværre at bløde så vi må igang igen.

Håber at du får glæde af siden...den kan give mange timers tidsfordriv

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Velkommen til... Og pøj pøj med projekt baby!

Anmeld

6. december 2010

Marco2

Maja88 skriver:

Velkommen til.

nu har jeg lige set aftenshowet og der var Anne Linnet med og hun er 57 og har en datter på halvanden- så bare op på hesten

Vi skal bare lige huske at det ikke er Anne Linnet der er moderen men "faderen" i det fohold 

Men er selv "gammel" og havde ingen problemer med at blive gravid. Held og lykke med det. Er sikker på at du er en "frugtbar" kvinde med 3 børn i forvejen.

Ag

Anmeld

6. december 2010

Maja88

Marco2 skriver:

Vi skal bare lige huske at det ikke er Anne Linnet der er moderen men "faderen" i det fohold 

Men er selv "gammel" og havde ingen problemer med at blive gravid. Held og lykke med det. Er sikker på at du er en "frugtbar" kvinde med 3 børn i forvejen.

Ag

????? er ikke med, med det med anne linnet??????

Anmeld

6. december 2010

HelleBelle

Maja88 skriver:

Anne Linnet har en ung kone der var den gravide  Jeg ville jo nok mene at den lille pige har 2 mødre og ikke at Anne Linnet er far

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

Maja88 skriver:

Hun har fået barn med en kvinde som er noget yngre end hende 

Til dig, fat mod. Jeg kender flere der var langt over 35 da de fik sunde og raske børn 

Anmeld

6. december 2010

Fru Dinesen

Rigtig mange gange welkommen til siden. 

og alt held og lykke med projektet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.