Sofie - status 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. december 2010

linemus

I lørdags rundede Sofie de 7 mdr. Igen - det er ikke til at forstå... Hun er nu på mos og grød to gange om dagen, hvilket dog har givet noget hård mave, som vi kæmper lidt med for tiden. Hun møffer rundt overalt, spiser alt hun kan få fat i, står indimellem på alle fire og rokker, mens hun griner over hele femøren Hun sover middagslur i 4-5 timer, er vågen om aftenen med Kasper og jeg, indtil hun giver op og falder i søvn ved mig, og så sover hun hele natten i vores seng (min lille krammebamse). Ja, vi hygger Glad og dejlig pige, der smiler og griner, så snart hun ser sine søskende Hun kan få selv den sureste 3-årige til at smile
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Tut

Argh Line, er du nu sikker på at det er 7 mdr. - du har jo lige født hende.

Jeg synes virkelig at tiden flyver afsted.

Skøn tøs, og sikke et dejligt smil.

Anmeld

6. december 2010

Marco2

Dejligt med sådan en glad pige.

Det må unægteligt gøre det hele lidt nemmere når I har 3 i forvejen.

Hvornår skal hun i DP/VS og skal du tilbage på det der job du var i inden barsel, eller skal du ud og søge?

AG

Anmeld

6. december 2010

linemus

Tut skriver:

Argh Line, er du nu sikker på at det er 7 mdr. - du har jo lige født hende.

Jeg synes virkelig at tiden flyver afsted.

Skøn tøs, og sikke et dejligt smil.

Ha ha, så måtte jeg lige tælle efter Men det ER 7 mdr.

Anmeld

6. december 2010

linemus

Marco2 skriver:

Dejligt med sådan en glad pige.

Det må unægteligt gøre det hele lidt nemmere når I har 3 i forvejen.

Hvornår skal hun i DP/VS og skal du tilbage på det der job du var i inden barsel, eller skal du ud og søge?

AG

Jeg tør slet ikke tænke på, hvor hårdt det ville være, hvis hun ikke var så nem. Synes der er rigeligt at se til i forvejen, så det sætter jeg stor pris på.

Hun skal starte i dp d.1/2. Nu er der ikke engang 2 mdr. tilbage Puha, det synes jeg bare ikke er sjovt. Jeg er vist blevet en pyllermor, for de andre blev bare smidt afsted, men denne gang går jeg virkelig og grubler over, hvordan det dog skal gå. Hun vil vist altid være min lille baby

Jeg regner ikke med at skulle tilbage. Det lød ikke sådan på dem - de mente ikke at have nok arbejde til en fuldtidsstilling, så det skulle da være yderst heldigt, hvis de lige ændre mening. Så jeg skal igang med at søge og er i syv sind om hvad og hvor og har mest lyst til at blive hjemme med Sofie Selvom jeg ved, det bliver godt at komme ud, når jeg engang finder noget. Det er nok uvisheden, der er værst + tanken om alle de timer mine børn skal passes af andre.

Anmeld

6. december 2010

Lene76

Hun er altså lækker lækker......

Anmeld

6. december 2010

bette

hehe hun lyder da til at være en lille lækkermås

men ja vildt som tiden går... synes lige hun var såååå lille.. :) 

der går nok ik længe før hun kravler derudaf så 

Anmeld

6. december 2010

BellaT

Hvor er hun sød! Og 2 små hvide bisser allerede..

Anmeld

7. december 2010

Lise

Hun er bare sød!

Anmeld

7. december 2010

linemus

BellaT skriver:

Hvor er hun sød! Og 2 små hvide bisser allerede..

Ork, de kom allerede, da hun var 3,5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.