scanning dreng eller pige? billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

betiinsen

jordemoderen sagde hun ikke var i tvivl om det var en lille pige.. men ja det kan være svært at se på billedet.. selvom jeg heller ikke kan se en tap

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

betiinsen

Valle81 skriver:

Pas - jeg kan overhovedet ikke det og blev selv scannet i fredags:0) Der var jeg ikke i tvivl:0)

Så jeg venter jo en dreng og tænker  - jeg kan ikke lige se en tap som hos min baby så jeg siger pige:0)

tror også det er lettere at se når det er en dreng.. der er jo noget at kigge efter hehe

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

Jeg er helt vildt dårlig til de scanningsbilleder, men til gengæld ser jeg et lille barneansigt på det nederste billede øverst

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

albertesmor skriver:

Jeg er helt vildt dårlig til de scanningsbilleder, men til gengæld ser jeg et lille barneansigt på det nederste billede øverst

heeh det kunne det faktisk også godt ligne, men der er bare livmoderen.. man kan ikke se ansigt på billedet da det er taget nedefra

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

betiinsen skriver:

heeh det kunne det faktisk også godt ligne, men der er bare livmoderen.. man kan ikke se ansigt på billedet da det er taget nedefra

Jeg ved det men det er da lidt skægt at det ligner et lilel barn SÅ meget

Anmeld

6. december 2010

Brams

Tror det er en lille prinsesse

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

albertesmor skriver:

Jeg ved det men det er da lidt skægt at det ligner et lilel barn SÅ meget

ja tænkte det samme.. uhh tænk hvis der var to hehe ej

Anmeld

6. december 2010

Trine89

uuh Tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

betiinsen skriver:

haha det er jo hele hele benet du kigger på.. det er kun den lille smule lyse noget mellem de tog ben der går ud til siderne hehe

nåårhh haha. jeg tænkte også at far måtte være stolt. hihi.

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

Trine89 skriver:

uuh Tillykke med den lille prinsesse

tak søde.. har dog valgt en ekstra scanning om en uge for at være sikker på der ikke lige pludselig dukker en tap op, og så alt hvad jeg køber er lyserødt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.