Brug for hjælp.. SE det her udslæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Laulund87

Øv..Jeg ved ikke hvad det er, men god bedring med det lille pus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Orkide86

Laulund87 skriver:

Øv..Jeg ved ikke hvad det er, men god bedring med det lille pus

Tak for det..

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mirjam123 skriver:

Ja det lyder det da til. men tror virkeligt det driller hende.

Hvis det ikke er væk i morgen så ring til din læge. Det drillede også Jesse en smule.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Mirjam123 skriver:

Hej alle i skønne piger..

Ja Natasja har været meget syg siden natten til torsdag, med høj feber og opkast, var både ved egen læge og vagt lægen i weekenden. Nu er b´feberen heldigvis faldet men hun er stadig dårlig, og igår eftermiddags opdagede jeg at hun har fået udslæt, fra bleen og op til halsen både på mave og ryg, idag er det så blevet værre går lidt ned i bleen nu og op på halsen og en lille smugle i hovedet..

Jeg har snakket med sektreren ved lægen, dajeg ikke ku komme igennem imellem 8 og 9 og hun ville så få lægen til ringe til mig, så det sidderjeg og venter på..

Men hva tror i det er?

Knus Mirjam

Det ligner ski mæslinger.
Er hun blevet vaccineret nod det endnu??

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

Orkide86

SussieThyssen skriver:

Det ligner ski mæslinger.
Er hun blevet vaccineret nod det endnu??

Kærligst
Sussie

Ved jeg faktisk ikke ved hun er blevet vacc som 3 og 5 måneder og skulle ha været i torsdagsmen blev hun ikke fordi hun er syg

Anmeld

6. december 2010

Orkide86

Jeanne skriver:

Hvis det ikke er væk i morgen så ring til din læge. Det drillede også Jesse en smule.

Ja det ligner godt nok. men det er bare blevet meget værre end igår.. belv det osse værre hod jer?

Anmeld

6. december 2010

Mira0911

Enten er det varmeknopper eller feber udslæt... 

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mirjam123 skriver:

Ja det ligner godt nok. men det er bare blevet meget værre end igår.. belv det osse værre hod jer?

Selve udslettet skal kun vare ca 24 timer før det aftager. Men prøv at ringe til lægen og hør hvad det kan være. Og smør det med noget fugtighedscreme.

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Selve udslettet skal kun vare ca 24 timer før det aftager. Men prøv at ringe til lægen og hør hvad det kan være. Og smør det med noget fugtighedscreme.

Den slags udslet skal ikke smøres med creme...det får det bare til at koge op og klø som en sindssyg. Det bedste man kan gøre er at drysse det med lidt kartoffelmel, det køler dejligt og så iøvrigt sørge for ikke for tætsluttende og ikke for meget tøj.

Anmeld

6. december 2010

Orkide86

SussieThyssen skriver:

Den slags udslet skal ikke smøres med creme...det får det bare til at koge op og klø som en sindssyg. Det bedste man kan gøre er at drysse det med lidt kartoffelmel, det køler dejligt og så iøvrigt sørge for ikke for tætsluttende og ikke for meget tøj.

Okay tak for hjælpen.. Håber snart lægen rimger tilbage til mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.