3+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Mormilla

krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Frk.Munk

håber på baby :-) skriver:

Ja det håber jeg også, havde positiv ægløsningstest den 25 og ægløsning den 26, min sidste mens-dag var den 12/11, så jeg skulle være 3+3 i dag hvis jeg er gravid, min cyklus har været 29-30 dage siden p-pille stop, så jeg tester på lørdag hvor jeg er 4+1 hvis mens ikke dukker op der

for dig

Heeej igen

Så lige din tråd her - jeg har de helt samme datoer her som du har skrevet, sidste mens den 12/11   osv. det lidt sjovt... er så viiiildt spændt... Jeg kunne selvfølgelig ikke vente, da jeg også har hørt om kvinder der har teste tidligt og fået 2 streger, så jeg tog en test i morges, men den var desværre negativ..... . . . suk og øv . .

Må heller vente et par dage igen med at teste, fornuftet at du venter til lørdag - men tror ikke jeg holder spændingen ud selv 

for alle der prøver

Anmeld

6. december 2010

Muffinmus

Testede selv 3+3 sidste gang:-) så pøj pøj med det:-)

Anmeld

7. december 2010

håber på baby :-)

SommerBlomst skriver:

Heeej igen

Så lige din tråd her - jeg har de helt samme datoer her som du har skrevet, sidste mens den 12/11   osv. det lidt sjovt... er så viiiildt spændt... Jeg kunne selvfølgelig ikke vente, da jeg også har hørt om kvinder der har teste tidligt og fået 2 streger, så jeg tog en test i morges, men den var desværre negativ..... . . . suk og øv . .

Må heller vente et par dage igen med at teste, fornuftet at du venter til lørdag - men tror ikke jeg holder spændingen ud selv 

for alle der prøver

Hej Du

Ja sjovt vi har samme dage

Jeg venter med at teste til søndag (hvis jeg kan) min mens skulle IKKE komme lørdag, så håber bare den ikke gør, men vil ikke teste før, bliver bare alt for skuffet

Håber vi begge får to FEDE streger i weekenden

Anmeld

7. december 2010

MariaE skriver:

Testede selv 3+3 sidste gang:-) så pøj pøj med det:-)

Hej

Jeg venter til efter forventet mens

Takker for pøj pøj

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen skriver:

Held og lykke, håber for jer den er der...

Vi er selv igang og det er idag 12 dage siden jeg havde ægløsning...

Hvornår skal man så egentlig teste???

Hvornår havde du sidste mens første dag, ægløsning osv?

har skrevet mig på testlisten de sidste gange, men tror jeg har regnet forkert..... Nu er der en mere som skal teste nu her, så må jeg høre dine beregninger???

Hej Louise

Kan se du har testet positiv

Stort tillykke  dejlig julegave

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

håber på baby :-) skriver:

Hej Louise

Kan se du har testet positiv

Stort tillykke  dejlig julegave

Hejsa

Tusind tak for det.....

Var den BEDSTE julegave....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.