Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2008

Hudi

JEg har lige snakket med pladsanvisningen, og fået afvide at Liva kan få plads i vuggestue til sommer :( men min barsel slutter 16 februar. Hvad gør man? Vi har overvejet at jeg skal blive privat dagpleje, og have Liva og et andet barn, men det var bare ikke min plan. Jeg havde faktisk glædet mig til at komme igang igen, og ikke mindst komme ud blandt andre voksne mennesker. Er der nogen der ved hvordan det foregår hvis man vil have en ung pige indtil vi får plads i vuggestue. Kan man få tilskud af kommunen eller er det helt for egen regning? Vi har overvejet at flytte fra København og skal ud og kigge på et hus på søndag, men det er bare ærgeligt at flytte til stenlille bare for at få vuggestueplads :'( ØV jeg er sgu lidt trist lige nu. Hilsen Heidi (der savner at arbejde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Charlie

Hej Heidi,
det var da godt nok surt :( Øv.

Mht. ung pige, så har vi et par venner, som fik en ung pige, da de stod i samme situation som jer. Hun boede ikke hos dem, men boede i sin egen lejlighed. Jeg ved dog ikke, hvad de betalte, og om de fik tilskud. Men jeg kan da prøve at spørge næste gang, jeg snakker med dem? :)

Knus Dorthe

Anmeld

28. august 2008

Stumpen

Jeg har været ung pige på den måde og jo du kan få tilskud -men kun til at få passet børn, ikke rengøring.... Jeg ved ikke om de skærer i tilskuddet alt efter hvor meget pigen gør rent... Jeg skulle vaske tøj, støvsuge en gang om ugen, vaske gulv i køkken en gang i ugen, gøre toilet rent -det var vist det...
Men ja det er da en træls situation I står i.. Håber at I finder en løsning på det... Men hvad med at undersøge om der er noget privat dagplejepasning i jeres område...
(H) Anja..

Anmeld

28. august 2008

Hudi

Hej Dorthe!
Du må meget gerne spørge når du taler med dem igen.

Og anja. Det er ikke meningen at hun skal gøre rent. Kun passe Liva. Jeg har undersøgt om der er noget privat pasning, men det er der ikke. Der er kun folk der står i samme situation og søger ligesom os :(
Men tak for jeres svar.
Hilsen Heidi

Anmeld

28. august 2008

Stumpen

Nej men når nu Liva sover, så kunne det jo være rart at hun lige gav en hånd med.. Det var sådan gjorde dengang..
Er der ikke pasningsgaranti i jeres kommune??
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.