Godt så - jeg kunne se at der var stemning for at prøve at lade dødtræt Frigg sove videre i slyngevuggen uden babs. Det havde jeg også selv lidt lyst til at prøve - efter megen overvejelse... - Det krævede sit mod, at tænke at hun IKKE døde af sult vil jeg så sige.
Så jeg kravlede i seng. Jeg lå og vendte og drejede mig en del, før jeg faldt i søvn, men kom i tanke om at da Idun var 3 mrd ca, var vi i norge og hun havde også haft sådan en dag PROP FULD af indtryg og sov 12 timer i træk... Mmm.. (det var så den ENESTE gang hun sov så længe. Hun sov jo normalt kun 1½-3 timerMAX af gangen)... Så jeg tænkte så: Det døde Idun ikke af, så dør Frigg heller ikke af at jeg falder i søvn nu. Så faldt jegheldigvis i søvn.
Kl. 220 vågnede hun og var urolig, så jeg tog hende op og gav hende en babs. så lagde jeg hende faktisk TILBAGE i slyngevuggen, fordi der er dårlig plads til os alle tre ordenligt, i gæstesengen hos mine forældre (idun var der jo også). Så tænkte jeg at hun sov vidst ligeså godt videre der 
Kl. 510 vågnede hun så igen og jeg tankede hende endnu engang og hun sov en time mere.
Så alt i alt gik det helt fint. Syntes det er vildt at hun sov over 7 timer i første træk... mmm... 
Men det var grænseoverskridene for moar. Frigg opdagedeikke noget tror jeg . Men glad for at det virkede... Hun elsker sku den der slyngevugge.
Det eneste er, at hun tit sover med sut i slyngevuggen. Det gør hun ikke i sengen, så et par gange har jeg givet hende sutten i nat. Men alt i alt en succes.
Glad for I hjalp mig til at afklare, hvad jeg selv tænkte og følte... 
Anmeld