Min skønne lille datter på snart 3 måneder er i bund og grund meget nem. Amningen kører og hun sover fine lure OM DAGEN!!
Når klokken så slår 17-19 siger det PLING og hun er lys vågen frem til jeg går i seng ved 24 tiden.
Hun er hverken pjevset, ked af det, hysterisk eller andet hun er bare... VÅGEN! 
Om dagen er hun vågen mellem 1½-3 timer af gangen og sover tilsvarende men her om aftenen er der bare intet at gøre.
Hun vil ikke ligge selv, jeg kan til nøds lige tage opvasken efter storebrors og mit aftensmads måltid og det er dét. Hun hænger konstant på armen og er glad og pludrer.
Jeg er alene med ungerne så I kan nok regne ud hvordan mit hjem efterhånden ser ud 
Jeg får absolut ingen alenetid om aftenen, der hvor jeg har allermest brug for det!!
Ydermere synes jeg det er en frygtelig dårlig vane at hun er vågen mellem 7 og 5 timer lige i netop det tidsrum.
Jeg har prøvet at ligge hende ind for sig selv men så vil hun slet ikke sove, der skal helst være lidt støj omkring hende, ellers vil hun ikke sove.
Hun virker ikke sulten men ligger enormt meget ved brystet, så jeg tænker lidt om det mon kan være fordi min mælk ikke rækker helt nok?
Min søn lavede lidt samme nummer da han var lidt ældre men da var han stor nok til at få vælling som så kunne ligge en "bund" så han kunne sove om aftenen.
What to do? 
Anmeld