Ja, hun er sgu hårdt ramt pt.....
Vi var til ørelæge med både hende og Milas i onsdags. Har gennem noget tid lagt mærke til hun taler højere og hører ringere... Var så ved SP på skolen som tog høreprøve og det var rigtigt nok- hun hørte ret dårligt.... 
Nå, ørelægen sagde ørerne ikke så for gode ud, men da det "kun" var et par mdr siden vi havde obs'et det så ville han gerne lige se tiden an til efter nytår så ny tid 6. jan.....
I fredags ringede de fra skolen, jeg måtte op og hente hende pga smerter... Fik akuttid ved ørelægen, der var en stor væskefyldt blære på trommehinden, som han prikkede hul på (gør ikke ondt)....
Filuca sagde inden han gjorde det at det var som om folk talte gennem vand..... Jeg måtte konstant stå face to face med hende for ellers hørte hun ikke hvad jeg sagde....
Hjalp dog lidt da han prikkede hul og så fik hun pencillin. På torsdag kl. 9.15 skakl hun ind til ham og ha' lagt dræn igen + fjernet polypper- hun har været konstant snottet i 2½ mdr nu.....
Kan pludselig godt forstå hun har været irriteret og træt rigtig meget de sidste mdr.... Snotter næse flere gange om natten osv og pt hoster hun i vildskab!!!!
Har skrevet meget med hendes klasselærer, de har taget rigtig flotte hensyn til hende, det er en fantastisk lærer hun har, ingen tvivl om det....
Skrev til hende igår og idag på forældreintra for Filuca bliver jo hjemme imorgen. Hun får virkelig intet ud af undervisningen som hun hører nu. Og så det hosten gør jo hun ikke sover ret meget om natten
Vi blev så enige om hun bli'r hjemme hele ugen......
Huha, som jeg synes det er hårdt, hun har ondt i hals og hoved af at hoste, kan ikke høre en skid og får ikke nok søvn
Så glæder mig til det er overstået torsdag, det hele bli'r forhåbentlig meget nemmere derefter!