hjæælp søges ( lidt klamt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Karo

Anonym skriver:

vis jeg er gravid ville jeg nok runde de 9+3 for der havde jeg æggeløsning sidste gang

Når man er gravid udskiller man et hormon (HCG) som kan måles i ens urin og er det der gør at man kan få en positiv graviditets test. Det hormon falder langsomt når man mister og for mig gik der en uge før det var helt ude af kroppen. Så en ide kunne være at tage en graviditets test.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Anonym trådstarter

ok. ja må heller få købt en så..

Anmeld

6. december 2010

lille83

hej.

jeg ville nok kontakte enten din gamle læge eller sygehuset, hvis jeg var dig. jeg mistede selv i 7.uge og fik en medicinsk abort og der (unskyld detaljer) kom der altså en klump, sikkert fosterhinde med indhold ud. tænker også at du måske skal scannes for at være sikker på alt er ude, hvis du var så langt henne som du måske tror, for har desværre lige i weekenden fået en udskrabning, da fosteret døde i 10.uge og det var for stort til en medicinsk løsning.

håber du finder ud af det.

kram lille- som selv har prøvet for 4 gang..

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

lille83 skriver:

hej.

jeg ville nok kontakte enten din gamle læge eller sygehuset, hvis jeg var dig. jeg mistede selv i 7.uge og fik en medicinsk abort og der (unskyld detaljer) kom der altså en klump, sikkert fosterhinde med indhold ud. tænker også at du måske skal scannes for at være sikker på alt er ude, hvis du var så langt henne som du måske tror, for har desværre lige i weekenden fået en udskrabning, da fosteret døde i 10.uge og det var for stort til en medicinsk løsning.

håber du finder ud af det.

kram lille- som selv har prøvet for 4 gang..

oki men det må vente for har ikke råd lige pt for er flytted og det var ret dyrt

Anmeld

7. december 2010

lille83

mener bestemt din læge kan henvise dig til scanning også er det gratis. jeg har i hvertfald ikke givet noget..

held og lykke.

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

lille83 skriver:

mener bestemt din læge kan henvise dig til scanning også er det gratis. jeg har i hvertfald ikke givet noget..

held og lykke.

jamen det er dyrt at rejse til sin gamle læge og  hun ville se mig der ryger li 375 kr på tog

Anmeld

7. december 2010

Mischa

jeps, spontan abort. man bløder normalt i 1-3 uger efter. i kan prøve med det samme når du føler dig klar, og IKKE bløder mere

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

MiChElLeKuHr skriver:

jeps, spontan abort. man bløder normalt i 1-3 uger efter. i kan prøve med det samme når du føler dig klar, og IKKE bløder mere

jeg bløder ikke mere nu kommer der kun brunt

Anmeld

8. december 2010

Mischa

Anonym skriver:

jeg bløder ikke mere nu kommer der kun brunt

Det er gammelt blod. men vent til du er helt færdig med af bløde

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

Anonym skriver:

jamen det er dyrt at rejse til sin gamle læge og  hun ville se mig der ryger li 375 kr på tog

Du må ringe til hvilken som helst læge, der er frit lægevalg i DK..Så ring til den nærmeste læge, hvor du bor.. Desuden skal du jo melde flytning senest 5 dage efter du er flyttet og derved også ny læge, så måske du har fundet en ny læge nu?

Ellers ring til en og forklar din situation, så vil de sikkert gerne se dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.