næsten positiv æl test 2 dage før test dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.781 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger,

den 24 nov kunne jeg fremvise en positiv æl test og i dag har jeg det rigtig mærkelig, jeg har svedture hovedpine, rumlen og sommerfugle i maven..

jeg var til julefrokst i går hvor den fik gas, men jeg plejer aldrig at ha tømmermænd så derfor underede det mig at jeg har en tømmermænds lign, tilstand, lidt lige som om jeg er ved at blive syg..

for 5 min siden lavede jeg så denne æl test, med tynd urin.

hvad er jeres erfaring med sådanne test 2 dage før test dag ??

tør jeg åbe at jeg kan lave 2 fine streger om et par dage eller kan der være andre ting som kan give udslag på æl test feks alkohol ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Anonym trådstarter

25 som har læst mit indlæg men ingen der ar nogen erfaringer ??

Anmeld

6. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

Hej Piger,

den 24 nov kunne jeg fremvise en positiv æl test og i dag har jeg det rigtig mærkelig, jeg har svedture hovedpine, rumlen og sommerfugle i maven..

jeg var til julefrokst i går hvor den fik gas, men jeg plejer aldrig at ha tømmermænd så derfor underede det mig at jeg har en tømmermænds lign, tilstand, lidt lige som om jeg er ved at blive syg..

for 5 min siden lavede jeg så denne æl test, med tynd urin.

hvad er jeres erfaring med sådanne test 2 dage før test dag ??

tør jeg åbe at jeg kan lave 2 fine streger om et par dage eller kan der være andre ting som kan give udslag på æl test feks alkohol ??

har desværre ingen erfaring med æl test men trot altså ikk alkohol kan udløse den så vil tro den er god nok held og lykke

Anmeld

6. december 2010

Missi

Har ingen erfaringer med ÆL test, men jeg ved at alkohold ikke kan gå ind og påvirke på den måde det sider jo i blodet og ikke i din urin

Med hensyn til at tage GT test om et par dage, så syntes jeg du skulle prøve om ikke andet hvis den er negativ og du stadig ikke får din mens, så smut til lægen

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

kan i se noget på denne g- test ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

Lotus86

Jeg tror den er der

Kan godt se en svag nr. 2 streg på g-testen, og da jeg startede med at teste svagt positivt, startede jeg også ud med en næsten positiv ægløsningstest, den blev så knald positiv et par dage senere

Anmeld

6. december 2010

Muffinmus

Hvis i prøver at få børn nu er det lidt tosset at drikke sig knald hamrende fuld 3 dage inden testdag...så venter men altså til testdagen er slut og SÅ drikker man...

Nå, men den ser positiv ud, så tillykke med spritbabyen der nok ligger i din mave og svømmer nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.