Tænder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Mikkelmusen

Hvornår får børnene kindtænder? Filuca har været skidt over 2 gange nu med feber og ingen appetit. Første gang i sidste uge var der endda 2 dage hvor hun klagede når hum tyggede. Men jeg kan intet mærke derinde. Hun klager ikke over smerter nu men er ikke på toppen.

Kan det være kindtænder? Alle de andre har hun.

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Joan ( Smallie )

De skal have 20 tænder nu og de næste tænder de skal have er omkring 6 års alderen og så igen omkring de 12 år og dem ved 12 år skifter de ikke så dem skal de passe på.

Tror ikke det er tænder med mindre hun ikke har de 20 de skal have. Kan det være noget betændelse. Pande bihule eller måske fordi hun slære tænder om natten?

Joan

Anmeld

5. december 2010

Siber

Mikkelmusen skriver:

Hvornår får børnene kindtænder? Filuca har været skidt over 2 gange nu med feber og ingen appetit. Første gang i sidste uge var der endda 2 dage hvor hun klagede når hum tyggede. Men jeg kan intet mærke derinde. Hun klager ikke over smerter nu men er ikke på toppen.

Kan det være kindtænder? Alle de andre har hun.

-Christina

Jeg kan faktisk ikke huske det! Hvor gammel er hun nu? Men jeg husker at kindtænderne var en hård omgang!

men jeg var lige ved at efterlyse dig den anden dag. Det er længe siden, og går det godt? og nyt efternavn??

Knus Siber

Anmeld

5. december 2010

Mikkelmusen

Joan ( Smallie ) skriver:

De skal have 20 tænder nu og de næste tænder de skal have er omkring 6 års alderen og så igen omkring de 12 år og dem ved 12 år skifter de ikke så dem skal de passe på.

Tror ikke det er tænder med mindre hun ikke har de 20 de skal have. Kan det være noget betændelse. Pande bihule eller måske fordi hun slære tænder om natten?

Joan

Hmm jeg må lige tælle dem, for det har jeg sgu ikke gjort. Hvis det fortsætter må jeg tage hende til lægen.

Ja måske kan det være hun skærer tænder. Vi tog faktisk sutten fra hende sidste weekend fordi hun i 2 dage ikke ville ha den da hun skulle sove, og heller ikke i løbet af dagen som hun plejer når hun er syg. Så nu er hun uden sut på dag 8.

Hun er bare så svær at læse pt fordi hun siger hun er syg og har det dårligt. Men hvis vi spørger om hun har ondt siger hun altid nej. Kun en enkelt gang sidste uge, sagde hun ja.

Anmeld

5. december 2010

Mikkelmusen

Siber skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske det! Hvor gammel er hun nu? Men jeg husker at kindtænderne var en hård omgang!

men jeg var lige ved at efterlyse dig den anden dag. Det er længe siden, og går det godt? og nyt efternavn??

Knus Siber

Hun er 3 år og 4 mdr... Det er bare underligt at hun har feber 5 dage og så rask i 3 dage og så feber igen nu her siden torsdag.

Ja det går bedre. Jeg har fået forhøjet min dosis for 3 uger siden og virkningen er begyndt at tage til. Det er sgu dejligt. Og ja jeg har skiftet navn. Det er en længere historie du kan få på FB på et tidspunkt.

Og tak fordi du tænkte på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.