Den kendte Queen sang "Børste børst"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2010

JulieE

Kender I den?

Igår gik manden og jeg og ryddede op og hørte Queen. Da vi hørte "Another one bites thes the dust" kunne vi pludselig høre Line på 4 år, der sad og lavede puslespil, synge med på omkvædet: "na na na børste børst"

Behøver jeg fortælle hvor svært det var at holde masken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Isabeau2206

JulieE skriver:

Kender I den?

Igår gik manden og jeg og ryddede op og hørte Queen. Da vi hørte "Another one bites thes the dust" kunne vi pludselig høre Line på 4 år, der sad og lavede puslespil, synge med på omkvædet: "na na na børste børst"

Behøver jeg fortælle hvor svært det var at holde masken?

Hvor godt!  

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

hihi, hvor er hun sød!!

Anmeld

5. december 2010

twinboys

Smiler hvor er hun kær...

og så når mine drenge synger med på Nik & Jay....

Baby lad mig pop den for dig, lad mig pop den for dig. Boing boing, hendes røv går op og ned som en fjeder. Boing boing, og hun bliver ved ...

og så spørger de moar hvad betyder lad mig pop den for dig, lad mig pop den for dig.

Majbritt

Anmeld

5. december 2010

JulieE

Isabeau2206 skriver:

Hvor godt!  

Ja, total sjovt

Anmeld

5. december 2010

JulieE

kitty skriver:

hihi, hvor er hun sød!!

TAK

Anmeld

5. december 2010

JulieE

twinboys skriver:

Smiler hvor er hun kær...

og så når mine drenge synger med på Nik & Jay....

Baby lad mig pop den for dig, lad mig pop den for dig. Boing boing, hendes røv går op og ned som en fjeder. Boing boing, og hun bliver ved ...

og så spørger de moar hvad betyder lad mig pop den for dig, lad mig pop den for dig.

Majbritt

TAK

Uh... det er et af de der spørgsmål, der en liiiidt svære at svare på  Men hvor er de søde

Anmeld

5. december 2010

Zafir

Åhhhh hvor jeg elsker Line!!! Hun er en SAND musik kender

(fra hende der altid har sunget- Thoooose are the loosers 'cuz we are the champions') hehe...

Anmeld

5. december 2010

JulieE

Zafir skriver:

Åhhhh hvor jeg elsker Line!!! Hun er en SAND musik kender

(fra hende der altid har sunget- Thoooose are the loosers 'cuz we are the champions') hehe...

Ja, det er en pige med  god smag Du vil elske Lines danse hold... De er ved at lære en dans til "We will rock you" Det er en fest at se 25-30 tøser i alderen 3-5 år der forsøger at trampe og klappe rigtigt samtidig med de skråler løs på bedste vrøvle engelsk

Anmeld

5. december 2010

Zafir

JulieE skriver:

Ja, det er en pige med  god smag Du vil elske Lines danse hold... De er ved at lære en dans til "We will rock you" Det er en fest at se 25-30 tøser i alderen 3-5 år der forsøger at trampe og klappe rigtigt samtidig med de skråler løs på bedste vrøvle engelsk

weeeee FANTASTISK. Det lyder virkelig bare skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.