Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor store skal bogstaverne være? Og hvor tykke må de være... altså må de gerne være i træ o.l? for det er jo ikke helt fladt.!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: Okey. Er det dyrt? Hvordan farvet du? Med spray eller?
Okey. Er det dyrt? Hvordan farvet du? Med spray eller?
jeg har bare haft malet dem, men der er jo mange muligheder..
Malonde1985 skriver: Jeg fandt dem vidst på tilbud til 5,- stk.. normalt koster de vidst 15,- stk eller noget i den stil
Jeg fandt dem vidst på tilbud til 5,- stk.. normalt koster de vidst 15,- stk eller noget i den stil
Malonde1985 skriver: jeg har bare haft malet dem, men der er jo mange muligheder..
ZamanogDania skriver: Okey tak hvordan har du malet den?
Okey tak hvordan har du malet den?
Jo tror sagtens man kan spraye og ALT muligt andet med dem! Det er jo træ
Gitte85 skriver: Hvor store skal bogstaverne være? Og hvor tykke må de være... altså må de gerne være i træ o.l? for det er jo ikke helt fladt.!
Malonde1985 skriver: Jo tror sagtens man kan spraye og ALT muligt andet med dem! Det er jo træ
DAs mor skriver: Prøv at søge "Design letters" - har set dem hos Olgasoldebørn (kan af en eller anden grund ikke sætte links ind...) Ellers har panduro hobby også nogle, men ved ikke hvor store de er
Prøv at søge "Design letters" - har set dem hos Olgasoldebørn
(kan af en eller anden grund ikke sætte links ind...)
Ellers har panduro hobby også nogle, men ved ikke hvor store de er
ZamanogDania skriver: Okey. Tusind tak
Okey. Tusind tak
Selv tak. Sig til hvis du ikke finder dem du skal bruge, for bor tæt på en panduro outlet og der har de dem somme tider MEGET billigt...
s.tina skriver: http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/design-letters-lilla-25992p.html Nu ved jeg ikke hvor stor du ønsker dem. Ellers er der os en sælger på ts der laver dem.
http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/design-letters-lilla-25992p.html
Nu ved jeg ikke hvor stor du ønsker dem.
Ellers er der os en sælger på ts der laver dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128