baby wacther/ hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2010

karina pigen

Hej alle sammen..

jaa så nærmere vi os termin ( små 5 uger) og  derefter fr jeg nok ikk brug for denne ellers uundværlige baby watcher som jeg købte i starten af min graviditet..

Denne Baby-Watcher, som i fagsprog kaldes for fetal doppler, er godkendt til hjemmebrug og tilsvarende apparatur anvendes i dag af jordmødre og læger.

Ved hjælp af ultralyd kan du nu selv fra omkring 12. uge af graviditeten høre barnets hjertelyd og få vist antallet af hjerteslag i minuttet på displayet.

• Giver tryghed i graviditeten
  • Nem at anvende
  • CE mærket
  • Anvendes bl.a. på norske jordemødre centre
  • Bruger et almindelig 9v batteri

nypris er 1500...

har været brugt til i  siden min 11 uge.. sådan i ny og næ

sælges for 650 plus porto.. dog vil jeg helst først af med den når der er få dage til termin..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

thilde-tusindfryd

Jeg sku lige præcis til at efterlyse noget lignende, fordi jeg synes, det er lidt utrygt slet ikke at ku hverken se eller mærke noget som helst liv endnu

Er kun i 14. uge og det er ikke mere end lidt over en uge siden, vi var til NF og alt var ok, men jeg har aborteret to gange og er bekymret for komplikationer. Så jeg tænkte idag, at det ku være rart,  hvis man ku få noget, hvor man evt. ku høre baby's hjerte slå elign.

Men 650 kr. er godt nok lidt pepret for min pengepung  Er jo en fattigrøv. Kan man ikke få noget billigere ?

Anmeld

5. december 2010

karina pigen

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg sku lige præcis til at efterlyse noget lignende, fordi jeg synes, det er lidt utrygt slet ikke at ku hverken se eller mærke noget som helst liv endnu

Er kun i 14. uge og det er ikke mere end lidt over en uge siden, vi var til NF og alt var ok, men jeg har aborteret to gange og er bekymret for komplikationer. Så jeg tænkte idag, at det ku være rart,  hvis man ku få noget, hvor man evt. ku høre baby's hjerte slå elign.

Men 650 kr. er godt nok lidt pepret for min pengepung  Er jo en fattigrøv. Kan man ikke få noget billigere ?

jooow det burde man få..

jeg købte den her a jeg ved med sikekrhed at den virker og den bliver brugt at jordmødre.. den tæller hjerteslag og man finder let lyden ( det gjorde jeg) jeg brugte min meget tidligt da jeg var nervøs for alt stadig er.. men den gav mig bare en tryghed..

jeg kunne først mærke liv meget sent så senere hen gav den også tryghed indtil jeg kunne mærke ham sparke og slå..

men j mener man kan få ¨sådan nogen hvor man bruger høretelefoner.. men har bare fået af vide de ik er så skide gode..

så ja 650 er mange penge jeg synes oz de 1500 var meeget men har ik fortrydt...

Anmeld

6. december 2010

Line Højdal

Uhh... under 5 uger til termin - må være sååå skønt  Jeg har jo fulgt en del med i jeres kvartalsgruppe og er ret misundelig over ikke at høre blandt jer der skal føde lige i starten af det nye år. Jeg glæder mig så sindssygt meget til at få mit lille vidunder i armene, men må vente helt til april - puha der er lang tid til!!

Jeg har helt sikkert også selv overvejet at anskaffe mig en Baby-Watcher som din, da jeg har tendens til at gå og bekymre mig om hvorvidt alt nu er som det skal være...

Men nu er jeg i uge 21 og håber snart at jeg kan mærke livet derinde... For puha det er mange penge synes jeg nok!! Men jeg kan dælme godt forstå du har været glad for den - det giver da helt sikkert tryghed!!

Line

Anmeld

6. december 2010

karina pigen

Pipkukkeren skriver:

Uhh... under 5 uger til termin - må være sååå skønt  Jeg har jo fulgt en del med i jeres kvartalsgruppe og er ret misundelig over ikke at høre blandt jer der skal føde lige i starten af det nye år. Jeg glæder mig så sindssygt meget til at få mit lille vidunder i armene, men må vente helt til april - puha der er lang tid til!!

Jeg har helt sikkert også selv overvejet at anskaffe mig en Baby-Watcher som din, da jeg har tendens til at gå og bekymre mig om hvorvidt alt nu er som det skal være...

Men nu er jeg i uge 21 og håber snart at jeg kan mærke livet derinde... For puha det er mange penge synes jeg nok!! Men jeg kan dælme godt forstå du har været glad for den - det giver da helt sikkert tryghed!!

Line

jeg har selv været meeeget nervøs om noget skulle gå alt.. så den har givet mig så meget tryghed..

jeg bruger stadig min ildt det er ik altid jeg lige føler at han er akttv og så bliver jeg nervøs og så er det rart man kan sætte den på maven  og høre hjertet.. såå hyggeligt...

ja det er mange penge.. men man bruger den i en kort periode derfor kan de nemt sælges igen..

Anmeld

7. december 2010

Line Højdal

Tryghed og hygge tæller meget højt på plus-siden...

Hvis du stadig har den til salg i januar kan det også sagtens være at jeg bider på. Mit december budget er bare desværre ikke til et indkøb i den prisklasse!

Line

Anmeld

7. december 2010

karina pigen

Pipkukkeren skriver:

Tryghed og hygge tæller meget højt på plus-siden...

Hvis du stadig har den til salg i januar kan det også sagtens være at jeg bider på. Mit december budget er bare desværre ikke til et indkøb i den prisklasse!

Line

det passer mig heeelt fint først at sælge den til januar.. så hvis du vil kan vi da bare lave en aftale om det er din til januar..smil..

er sat til den 5 januar..såå vil bare gerne ha den her i julen som tryghed.. hehe

kender alt for godt det med dec budget.. jaa jeg har brugt mit.. har jo nogen små ting her og der jeg mangler.. såå..

Anmeld

7. december 2010

Line Højdal

karina pigen skriver:

det passer mig heeelt fint først at sælge den til januar.. så hvis du vil kan vi da bare lave en aftale om det er din til januar..smil..

er sat til den 5 januar..såå vil bare gerne ha den her i julen som tryghed.. hehe

kender alt for godt det med dec budget.. jaa jeg har brugt mit.. har jo nogen små ting her og der jeg mangler.. såå..

Du skal ikke holde den til mig - ellers godt forsøg

Jeg vil ikke love at købe den, men jeg lover at vende tilbage igen i januar hvis jeg har fået overbevist mig selv (og min mand) om at vi ikke kan undvære den

Så hvis en anden køber byder sig - så sælger du bare!

Line

Anmeld

7. december 2010

karina pigen

Pipkukkeren skriver:

Du skal ikke holde den til mig - ellers godt forsøg

Jeg vil ikke love at købe den, men jeg lover at vende tilbage igen i januar hvis jeg har fået overbevist mig selv (og min mand) om at vi ikke kan undvære den

Så hvis en anden køber byder sig - så sælger du bare!

Line

tror andre sidder i samme situation her i julen.. men du vender bare tilbage..smil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.