de sidste små ting på plads..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2010

karina pigen

jaaa sikke en dyr mdr dec så blev til..

meeeen nu ar jeg sådan se også de ting jeg følte jeg manglede af lidt større ting.

så idag var vi ude og hente den altanvogn vi havde fundet på den bla avis som bare skal stå på altan som sovevogn.. ( vi har jo købt en super fin helt ny emmaljunga også)

vi tog i Jysk og købte rulle gardiner til børne værelset selvom jeg havde kæmpet med at male sjerner på det grimmest stof som der hang gardiner men det blev ik så godt..

så fandt jeg den Uro jeg hele tiden har ville haft.. 3 mdr gammel brugt den blå avis.. besparelse: 400

og så liige det aktivitets tæppe jeg også gerne ville ha, og fra den blå og kun brugt i 3 mdr...besparelse: 400 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Malonde1985

Dejligt  du har 1 måned til termin sådan ca. nu ik? Synes det er SÅÅÅ vildt at der kun er små 2 mdr til efterhånden... ... mangler stadig nogle småting!! Hmm...

Anmeld

5. december 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Dejligt  du har 1 måned til termin sådan ca. nu ik? Synes det er SÅÅÅ vildt at der kun er små 2 mdr til efterhånden... ... mangler stadig nogle småting!! Hmm...

heej min sms makker.. hehe

jaa jeg er sat til den 5 januar i dag hedder det den 5 dec.. så der er præsis 1 mdr til termin.. synes det er helt uvirkeligt.. min veninde fødte her i fredags.. så den næste i vores veninde rækker ud af 5 piger der skal føde.. jaaa det er mig...

åhh my goooood..

synes jeg er ved at ha styr på tingene, mangler stadig at pakke tasken.. men skal lige ud og ha købt lidt til den ..meeen det nå jeg nok..

Anmeld

5. december 2010

Malonde1985

karina pigen skriver:

heej min sms makker.. hehe

jaa jeg er sat til den 5 januar i dag hedder det den 5 dec.. så der er præsis 1 mdr til termin.. synes det er helt uvirkeligt.. min veninde fødte her i fredags.. så den næste i vores veninde rækker ud af 5 piger der skal føde.. jaaa det er mig...

åhh my goooood..

synes jeg er ved at ha styr på tingene, mangler stadig at pakke tasken.. men skal lige ud og ha købt lidt til den ..meeen det nå jeg nok..

Jaaa sms-body

Må hellere skrive dit nummer ind i mobilos

Tror aldrig man bliver helt parat.. man må nok tage tingene lidt som de kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.