Spørgsmål angående de små basser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger...

Vil bare høre, om man kan hygge for meget i ægløsningsperioden?

Havde jo desværre en MA i oktober, og en bekendt nævnte noget med, det kunne være sædcellen, som var svag, men kan det passe?

Tænker bare, at hvis man nu knalder hver dag, om sadcellerne så blive.svagere, og der så er større chance for en MA eller SA igen?

Ved ikke om det gav mening, det blev vidst lidt rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Anonym trådstarter

Slet slet ingen?

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe, at ingen ved noget?

Anmeld

6. december 2010

MalHa

Jeg tvivler meget stærkt på at det kan have en sammenhæng...

Og ved til gengæld at den største chance for at blive gravid indtræder hvis i har samleje hver 2-3 dag - da der da er flest sædceller, som har den perfekte alder - dvs flest muligt som er stærke nok til at nå frem til ægget...

-Kan i dén sammenhæng lige anbefale BBC-dokumentaren "The Great Sperm Race" --> meget informativ:-)

Anmeld

6. december 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Hej piger...

Vil bare høre, om man kan hygge for meget i ægløsningsperioden?

Havde jo desværre en MA i oktober, og en bekendt nævnte noget med, det kunne være sædcellen, som var svag, men kan det passe?

Tænker bare, at hvis man nu knalder hver dag, om sadcellerne så blive.svagere, og der så er større chance for en MA eller SA igen?

Ved ikke om det gav mening, det blev vidst lidt rodet

Altså nu er jeg i behandling, men jeg ved at de siger at vi bare skal knalde løs

Der bliver konstant dannet nye celler, så vidt jeg ved tager det cirka 3 måneder, fra de bliver dannet til de kommer ud. Før er de ikke "stærke" nok.

Så jeg ville da helt sikkert sige bare knald løs.

Man siger jo både med bio, SA og MA at der enten er noget galt med den lille spir. Nogle kvinder "smider" det også ud af kroppen.

Håber det gav en smule mening

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

MalHa skriver:

Jeg tvivler meget stærkt på at det kan have en sammenhæng...

Og ved til gengæld at den største chance for at blive gravid indtræder hvis i har samleje hver 2-3 dag - da der da er flest sædceller, som har den perfekte alder - dvs flest muligt som er stærke nok til at nå frem til ægget...

-Kan i dén sammenhæng lige anbefale BBC-dokumentaren "The Great Sperm Race" --> meget informativ:-)

Tusind tak for svar

Har også hørt det med 2-3 dage, men da jeg blev gravid sidst (som desværre endte i en MA) knaldede vi hver dag - og den fremgangsmåde prøver vi jo igen, da den virkede sidst

Kom bare til at tænke over det, hun havde sagt, og så tænkte jeg I helt sikkert kunne hjælpe mig herinde

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Altså nu er jeg i behandling, men jeg ved at de siger at vi bare skal knalde løs

Der bliver konstant dannet nye celler, så vidt jeg ved tager det cirka 3 måneder, fra de bliver dannet til de kommer ud. Før er de ikke "stærke" nok.

Så jeg ville da helt sikkert sige bare knald løs.

Man siger jo både med bio, SA og MA at der enten er noget galt med den lille spir. Nogle kvinder "smider" det også ud af kroppen.

Håber det gav en smule mening

Åhh, dejligt at høre

Så knalder vi på

Tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.