Hurtig hjælp. Billig side til fotocollage/Billed på lærred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.050 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Noneother

Hej. "Mormor" skal ha´en billedgave af en art Fotocollage/billed på lærred/kalender noget i den retning.

Er der nogen af jer der kender en side, hvor det ikke koster en million??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SoffiLine

vistaprint.dk synes jeg er en god side og der koster det ikke det hvide ud af øjnene 

Anmeld

5. december 2010

Noneother

SoffiLine skriver:

vistaprint.dk synes jeg er en god side og der koster det ikke det hvide ud af øjnene 

Ja den er billig nok, men jeg vil gerne kunne sætte flere billeder ved siden af hinanden på kalenderen evt. -Det kan man ikke der, så  vidt jeg kan se.

Anmeld

5. december 2010

9510

Vi har lige bestilt fra fotosjov.dk

Anmeld

5. december 2010

foto på lærred

Vi laver collager på lærred. Du kan se mere her:

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844080

Jeg laver dog ikke kalendere. Jeg havde lige bestilt vores hos vistaprint, men ved betaling var portoen simpelthen så dyr plus at momsen (som jo normalt er udregnet i den pris man får) blev lagt OVENI prisen. Men nu havde man jo siddet der og brugt tid på at oplade billeder osv, så jeg bestilte bare, men synes bare det er så irreterende hvis der bliver lagt alt muligt på.

Hvis du vælger en collage hos os, skal du være opmærksom på, at der ikke skal gå alt for længe inden du bestiller hvis det skal være en julegave.

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Jeg skal have printet nogen billeder tl min bror i julegave og er faldet over denne side.

Det er super billigt, i forhold til andre sider de laver.

De laver dog ikke kalender, men nu skriver du "billedgave af en art Fotocollage/billed på lærred/kalender noget i den retning." så måske det kan bruges 

Anmeld

7. december 2010

Noneother

Tanja84 skriver:

Jeg skal have printet nogen billeder tl min bror i julegave og er faldet over denne side.

Det er super billigt, i forhold til andre sider de laver.

De laver dog ikke kalender, men nu skriver du "billedgave af en art Fotocollage/billed på lærred/kalender noget i den retning." så måske det kan bruges 

Hvilken side?

Anmeld

7. december 2010

kitra

mittrykkeri.dk det er billigere end fotosjov men det er det samme firma. Jeg har en plan om at købe et lærred til mormor og da jeg kiggede på fotosjov.dk var det 100 kr dyre end mittrykkeri.dk

Anmeld

7. december 2010

Noneother

kitra skriver:

mittrykkeri.dk det er billigere end fotosjov men det er det samme firma. Jeg har en plan om at købe et lærred til mormor og da jeg kiggede på fotosjov.dk var det 100 kr dyre end mittrykkeri.dk

Vildt alligevel.

Anmeld

7. december 2010

kitra

jeps de linkede til en anden side på fotosjov så kiggede jeg derinde og der fandt jeg så et link til mittrykkeri og var noget overrasket over prisforskellen da det er samme firma alle 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.