Bleer fra Fakta...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Lone Jakobsen

jeg har også prøvet dem fra fakta, de kan sagtens bruges. foretrækker dog dem fra rema1000 vi har begge 2 lige i området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

missie20

nutche skriver:

jeg har også prøvet dem fra fakta, de kan sagtens bruges. foretrækker dog dem fra rema1000 vi har begge 2 lige i området

Smag og behag. Jeg(Eller Frederik, det er jo ikke mig der bruger dem hehe) kan bedst lide dem fra Aldi og ikke Reme1000. Syntes dem fra Rema1000 er meget bedre mellem lårene og tykke.

Anmeld

5. december 2010

Shoppingmor

Vi bruger også dem fra Fakta, og de koster kun 55 pr pakke, det synes vi er en fin pris og de holder tør 99% af tiden

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

missie20 skriver:

Smag og behag. Jeg(Eller Frederik, det er jo ikke mig der bruger dem hehe) kan bedst lide dem fra Aldi og ikke Reme1000. Syntes dem fra Rema1000 er meget bedre mellem lårene og tykke.

foretrækker også selv dem fra aldi... men de kan ikke rigtigt holde Rasmus tør, og så har vi en rema1000 i byen men ikke en aldi  stor forskel 

Anmeld

6. december 2010

missie20

nutche skriver:

foretrækker også selv dem fra aldi... men de kan ikke rigtigt holde Rasmus tør, og så har vi en rema1000 i byen men ikke en aldi  stor forskel 

Jeg har ikke oplevet at de ikke skulle holde Frederik tør, kun da han lige startede på dem, og de faktisk var lidt for store, så de ikke kunne holde tæt om hans mave. Men det er vidst meget normalt i overgangsperioden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.