mistet appetiten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2010

LenaJohansen

Er jeg den eneste der har mistet appetiten fuldstændig efter jeg er begyndt at amme ? 

Jeg spiser næsten ingenting og det er jo ikke særlig godt. 

Hvis du/i har prøvet det samme, hva gjorde i så for at få appetiten tilbage ? Nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

jannebjerre

LenaJohansen skriver:

Er jeg den eneste der har mistet appetiten fuldstændig efter jeg er begyndt at amme ? 

Hvis du/i har prøvet det samme, hva gjorde i så for at få appetiten tilbage ? Nogen gode råd?

Ja det prøvede jeg, jeg fik faktisk helt kvalme af mad

Men jeg tvang mig selv til at spise og til sidst kom appetiten igen...

juleknus herfra

Anmeld

5. december 2010

Magsen

LenaJohansen skriver:

JA! sådan har jeg det også ..

og jeg er så nede over det, fordi hvis jeg ikke spiser får den lille jo heller ikke nok, men jeg hverken har lyst eller trang til at spise.. jeg kææææmper hver dag med at huske mig selv på at jeg SKAL drikke og jeg SKAL spise. Og det går helt ærligt ikke særlig godt med ammningen fordi jeg har ikke nok mælk

Meen jeg PRØVER !!

..så jeg har desværre ingen gode råd, men vil bare sige at jeg ved hvordan det er ..

Anmeld

5. december 2010

Noneother

LenaJohansen skriver:

Jeg havde nøjagtig samme problem, og jeg har det stadig dels her 7 måneder efter. -Skal lige siges at min lillemand helt bestemt vokser som han skal alligevel, og jeg ammer stadig meget.

HUSK! at tage dine vitamintilskud når appetitten er så lille, og sørg for evt. at ha lager til smoothies, grønsager osv, så de ting du får ned er sunde. -og så hjælper det altså hvis man sørger for altid at ha´nogle super fristende ting i køleskabet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.