hvor meget tøj i str 50 ville i købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2010

victorsmor

jeg skal have kjesersnit i uge 37+0 så vores lille dreng er jo nok ikke en 4 kgs baby. har en del tøj i dtr 56 men kun meget lidt i str 50.

hvor meget ville i købe når det er ca 3 uger før termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

B&J

victorsmor skriver:

jeg skal have kjesersnit i uge 37+0 så vores lille dreng er jo nok ikke en 4 kgs baby. har en del tøj i dtr 56 men kun meget lidt i str 50.

daniel vejede 2810 da han kom til verden og han brugte en str50 i 2½månede men en størrelse 56 kunne han også bruge det skulle bare bukkes lidt meget hihihihi men meget forskelligt fra barn til barn

Anmeld

4. december 2010

lollandpigen

Ja men det er jo svært at sige. Da jeg skulle føde her i juli købte jeg temelig meget i str 50 og min knægt var 54 cm men kunne sagtens passe det i 50.... Synes det er rart at have en del da jeg synes at det jeg havde i 56 var pænt for stort og så bliver det så irreterende at give dem på hvis ærmerne er alt for lange og bukserne også er for store. Håber du kan bruge mit svar til lidt....

Anmeld

4. december 2010

Lunae

victorsmor skriver:

For os handlede det ikke om vægten, men længden! Jeg gik 14 dage over tid og lille Camille vejde 4090 og var 53 lang! Hun brugte 56 temmelig længe! Jeg ville nok købe en del

Anmeld

4. december 2010

Lone Jakobsen

jeg har det ikke som de andre. jeg købte ikke meget i str. 50, men derimod 56. ofte synes jeg ikke der er den store forskel, og jeg vil hellere ha at  tøjet er for stort i starten, end at jeg køber lækkert tøj som bliver for småt næsten inden det når at blive brugt

Anmeld

4. december 2010

LR85

Sys du skal købe 5 stk a lidt forskelligt. Så du har til de første uger, og så kan du jo altid købe mere.

Var selv ude 2 uger efter mit kejsernsit og købe lidt tøj. Det er så svært a vide hvor hurtigt de vokser.

så køb så du har noget, men lad være med a købe for meget. Du kan jo altid købe mere senere. Så er det næsten også endnu mere hyggeligt når man ved hvordan trollen ser ud

Anmeld

4. december 2010

Malthes mor

jeg ville også købe et par sæt. Men husk at der også kommer barselsgaver når den lille er født. Og mange gange er det også tøj.

Vi fik så meget tøj til begge vores drenge, at vi det første halve år ikke havde behov for at gå ud at købe noget, men vi gjorde det nu alligevel for det er så hyggeligt.

Anmeld

4. december 2010

Muffinmus

min søn kom 40+0 og brugte str 50 i 6 uger næsten, han vejde 3440 g,målte 50 cm

Min datter kom 38+0 og brugte str 50 i 4-5 uger, målte også 50 cm.

Og havde nok 10 sæt str 50 og 10 sæt str 56...

Anmeld

4. december 2010

Silas&Mille

Vi har slet ikke købt noget i str 50. Men har til gengæld en del i 56 (8-9 sæt tror jeg). 
Jeg køber kun lidt i str 50 hvis jeg falder over noget i den lokale genbrugsbutik, ellers holder vi os til str 56 og opefter...  

Anmeld

4. december 2010

Mullebergen

victorsmor skriver:

Min datter er født 36+6 og vejede 3200 gram.

Jeg havde et enkelt sæt og et par uldbodyer i str. 50 men brugte det ikke mere end et par gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.