YES jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

annec

lisbethita skriver:

Ha ha....det kan jeg godt huske, hvordan føles. Det er MEGET MÆRKELIGT...sådan rigtigt at tro på det. Men bare vent....det kommer!

Bare glæd dig og husk at passe på dig selv - for så passer du også på din nye lille bebs ;-)

KNUS

Ja Men er bare så bange for at abortere igen, men prøver at tænke på noget andet

Men har bare fået så ondt i højre side, og det gjorde jeg nemlig også dengang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Sofia

TILLYKKE

Anmeld

5. december 2010

lisbethita

annec skriver:

Ja Men er bare så bange for at abortere igen, men prøver at tænke på noget andet

Men har bare fået så ondt i højre side, og det gjorde jeg nemlig også dengang.

så må du sørge for at få hvilet...og gør det for ondt, så afsted til vagtlægen. 

Ja...forsøg at forhold dig i ro. Håber du kommer godt igennem de 9 mrd.

KNUS

Anmeld

5. december 2010

annec

lisbethita skriver:

så må du sørge for at få hvilet...og gør det for ondt, så afsted til vagtlægen. 

Ja...forsøg at forhold dig i ro. Håber du kommer godt igennem de 9 mrd.

KNUS

Ja, har lige haft ringet til lægevagten, og han sagde at jeg skulle komme med det samme

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

Tillykke, din heldige satan! Haha 

Anmeld

5. december 2010

sandratobias

Ej tillykke med det..  

Anmeld

5. december 2010

lisbethita

annec skriver:

Ja, har lige haft ringet til lægevagten, og han sagde at jeg skulle komme med det samme

Skriv lige hvordan det går dig, ok!?? Bliver da helt bekymret! HELD OG LYKKE, SØDE!!!
KRAM 

Anmeld

5. december 2010

FruEllingsen

Så har jeg lige taget endnu en test, og der stod Gravid! Er så glad. Måtte bare ud med min glæde.

God weekend alle sammen!

Håber da at alt er som det skal være!! kan forstå lidt på tråden at du er taget til vagt lægen.

Krydser fingre for at bebs har det godt og at jeg kan ønske dig KÆMPE STORT TILLYKKE!

Anmeld

5. december 2010

annec

Secrets skriver:

Tillykke, din heldige satan! Haha 

Mange tak

Og held og lykke til jer

Anmeld

5. december 2010

annec

lisbethita skriver:

Skriv lige hvordan det går dig, ok!?? Bliver da helt bekymret! HELD OG LYKKE, SØDE!!!
KRAM 

Så er jeg lige kommet ind af døren.

Lægevagten sendte mig til scanning, men de kunne ikke rigtig se noget. De troede lidt at jeg var gravid uden for livmmoreren, da de ikke kunne finde noget inde i liivmoren. Men de kom frem til at det var fordi jeg íkke var ret langt henne. Heldigvis Men de fandt nogle veskesamlinger. Men det var heldigvis ikke blod.

Har fået taget nogle blodprøver som jeg får svar på om en time Så håber at den er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.