Stopper det aldrig igen :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2010

MosterA

Hej skønne tøser!

Efter 10 år på P-piller, med små blødninger og 2 år på mini-piller med slet ingen blødninger havde jeg helt glemt hvordan det var at have en helt normal mens.

GUD hvor er den lang og voldsom  

Jeg føler at den slet ikke stopper igen og jeg er ærligtalt ved at være træt af det, for så længe jeg har mens kan jeg jo ikke komme igang med at lave en baby sammen med min dejlige kæreste 

Håber snart den stopper igen - er ved at være lidt utålmodig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Sofia

I hvor lang tid har du blødt??? Måske du skulle snakke med din læge jeg ved ikke så meget om det, men jeg har aldrig blødt i mere end 7 dage, og de sidste dage uden fuld styrke.

Anmeld

5. december 2010

MosterA

Sofia skriver:

I hvor lang tid har du blødt??? Måske du skulle snakke med din læge jeg ved ikke så meget om det, men jeg har aldrig blødt i mere end 7 dage, og de sidste dage uden fuld styrke.

Jeg har faktisk kun blødt i en uge - er lige stoppet i dag - så det er ikke fordi det er så lang tid  men når jeg har været vant til ingen blødning eller kun blødning i 2-3 dage føles det som lang tid når man bare gerne vil lave en baby 

Anmeld

5. december 2010

Sofia

MosterA skriver:

Jeg har faktisk kun blødt i en uge - er lige stoppet i dag - så det er ikke fordi det er så lang tid  men når jeg har været vant til ingen blødning eller kun blødning i 2-3 dage føles det som lang tid når man bare gerne vil lave en baby 

Kan godt forstå det føles som lang tid - men tror det er meget normalt held og lykke med pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.