Pusletaske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.815 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Moaaar <3

Har i købt , eller har i fundet en i gerne vil have?

Jeg ved slet ikke hvilken jeg vil have og tænker om jeg overhovedet vil have en , er det så nødvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Moaaar <3

hov ! der skulle ikke lige være to indlæg af det samme, my bad har prøvet at slette den anden

Anmeld

4. december 2010

Lene76

Jeg har en Emmaljunga i sort, den er fjong der kan være det deri som man ska bruge også er den hellere ik grim.... bare lidt kedelig

Anmeld

4. december 2010

Kats

Prutten 30+ skriver:

Jeg ved slet ikke hvilken jeg vil have og tænker om jeg overhovedet vil have en , er det så nødvendigt

Jeg har ikke fundet nogen jeg synes om. Synes faktisk de er lidt kiksede (sad but true)
Så jeg vil have en almindelig "taske" med babysager, som jeg bare stopper i en lækker oversize handbag.... 

Anmeld

4. december 2010

Malonde1985

Jeg havde faktisk udset mig en fra Bystroom, men synes nu egentlig den er temmelig peberet og vil hellere bruge pengene på noget andet, så har tænkt mig muligvis at købe en Puma eller Adidas taske (fåes billigt herovre I Sverige på Outlet 200,- sek ). De er rigeligt store og kan jo sagtens hænge på barnevognsstyret med deres lange remme.. Meeeen venter lige til januar hvor der jo er udsalg - måske man er så heldig at finde en rigtig pusletaske med alt inventar til en meget fornuftig pris

Anmeld

4. december 2010

PeruBaby

Hvis du ikke finder det du gerne vil have på udsalg, kunne du også tjekke dba.dk og lignende sider... Der har jeg fundet en fin sandfarvet pusletaske i fløjl fra Gaia & Ko som jeg købte for 200kr inkl. porto.

Det var i hvert fald et bedre alternativ for mig til alle de lyserøde og lyseblå, vatterede pusletasker med Disneymotiver, som præger udvalget at pusletasker her i Peru

Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

4. december 2010

Lene76

Har lige læst at de her sku ha Gaia og Co tasker på bud......  babyhome.dk

Anmeld

5. december 2010

CA

Der fulgte en med barnevognen som er meget praktisk men helt igennem kedelig. Har fundet en fra stoksak både Martin og jeg er helt vilde med, men jeg synes at 1500 er meget for en pusletaske Tror vi klarer os med den vi og har venter så til januarudsalget. 

Ku være man bare selv skulle sy den... 

Anmeld

5. december 2010

Diana...

Vi skal have en magen til barnevognen fra emmaljunga.

Knus Diana

Anmeld

5. december 2010

karina pigen

Prutten 30+ skriver:

jeg har en super kreativ svigermor, som tilbød at sy en til mig..

jeg ville normalt vist havde valgt den pusletasker der passer til barnevognen, men tænkte at hun så gerne ville og så at ingen andre villeha den samme som mig selv.. hehe

så hun har syet denne her til os

billede 1: sådan der den ud foldet sammen med bamsehoved

billed 2: foldet ud men 4 lommer i hver sige, bamsehovedet KAN bruges som pude hvis man vil. med aftagelige tisselagn

billed 3; blåt under tisselagnet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.