Stem på os ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Livas mor

Low skriver:

Heey.. så er der stemt .

Ville du have noget imod at hjælpe os med at vinde denne konkurrence http://www.min-mave.dk/boern/#2964 . Man kan stemme 1 gang hver dag frem til den 20 December

Su kan tro jeg vil stemme på ham den lille charmetrold, og kunne læse mig frem til han var denne uges topscore.. Sådan

Tak for din stemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Low

Livas mor skriver:

Su kan tro jeg vil stemme på ham den lille charmetrold, og kunne læse mig frem til han var denne uges topscore.. Sådan

Tak for din stemme

Mange tak skal du have . Ja ugens topper .

Jeg skal nok huske at stemme på jer fremover, det er 1 gang om dagen ikke?

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

Low skriver:

Mange tak skal du have . Ja ugens topper .

Jeg skal nok huske at stemme på jer fremover, det er 1 gang om dagen ikke?

Konkurrencen slutter i morgen kl. 13:00.. Du kan afgive en stemme fra hver computer du er i nærheden af, så 3 computere = 3 stemmer. Du må mget gerne dele linket på din facebook også, hvis du er med på hele facebook bølgen. Du trykker bare på linket og så står der ved siden af Stem knappen "del på fecebook" og der trykker man..

Anmeld

15. december 2010

_-Kathrine-_

Stemt Og skal nok lige huske at gøre det imorgen også inden konkurrencen lukker

Pøj pøj

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

_-Kathrine-_ skriver:

Stemt Og skal nok lige huske at gøre det imorgen også inden konkurrencen lukker

Pøj pøj

Mnange tak, i er så søde alle sammen

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

15. december 2010

Livas mor

Kom så tøser.. De sidste stemmer skal i hus

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

Og en sidste reminder inden jeg går i seng.. Stem

Der kan stemmes hele dagen i morgen også indtil kl. 13:00..

Knus

Anmeld

15. december 2010

Low

Livas mor skriver:

Konkurrencen slutter i morgen kl. 13:00.. Du kan afgive en stemme fra hver computer du er i nærheden af, så 3 computere = 3 stemmer. Du må mget gerne dele linket på din facebook også, hvis du er med på hele facebook bølgen. Du trykker bare på linket og så står der ved siden af Stem knappen "del på fecebook" og der trykker man..

Jeg har kun 1 desværre . Men når klokken bliver over 12 så kan jeg vel stemme igen?

Anmeld

16. december 2010

Low

Livas mor skriver:

Hej søde baby.dk medlemmer

Min lille familie og jeg er er med i konkurrencen om at vinde en rejse og vi behøver derfor jeres hjælp. Det eneste i skal gøre er at stemme en gang hver evig enete dag på os indtil d. 16. december. Vi behøver virkelig denne rejse efter et meget hårdt år.

Som nogen af jer ved har Liva haft 3 ½ mdr. kolik og er nu syg konstant. Jeg fik efter fødslen konstateret Grave's (meget højt stofskifte) og scoliose, og måtte derfor sygemelde mig fra min uddannelse. Min kæreste blev ringet op af sin chef 1 time efter Livas fødsel, og fik af vide han var fyret og har siden kæmpet forgæves for at finde et nyt murerjob i hovedstaden, hvilket har været en umulighed.. Så vi har været hårdt prøvet og behøver lidt luftforandring.

Så stem på Rikke, Liva og Zakarias.

Vær sød hver dag at trykke på dette link og afgiv en stemme til os http://mythos-beach.apollorejser.dk/rHx0S

Tusind tak for hælp.

Mange knus Rikke

Så ner der stemt igen. Jeg så lige at i er kommet op på en 9 plads, før var i på en 10 plads . Hvad sker der så nu hvis i ender på en 9 plads, hvad vinder i så eller bliver der trukket lod?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.