Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Jeg tænkte nærmere 50 kr. for de to dragter plus porto hvad siger du til det?
Mvh Line
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nørgaard skriver: Hejsa Jeg tænkte nærmere 50 kr. for de to dragter plus porto hvad siger du til det? Mvh Line
Hejsa...
De vejer 270 g og skal sendes som maxibrev det koster 33 kr som b post... Kan vi sige 85 kr inkl porto??
Det siger vi.
nørgaard skriver: Det siger vi.
Super sender en privat besked med kontonr så sender jeg hurtigst muligt.... Forsat god aften...
lollandpigen skriver: Hejsa... De vejer 270 g og skal sendes som maxibrev det koster 33 kr som b post... Kan vi sige 85 kr inkl porto??
lollandpigen skriver: Hejsa... Desværre er tøjet på billed 1-2 og 17 blvet solgt igår... ikke andet der frister??
Desværre er tøjet på billed 1-2 og 17 blvet solgt igår... ikke andet der frister??
hvad skal du have for
De to dragter på billede 4, dragten på billede 11. Og hvad str. er det?
camillakrath skriver: hvad skal du have for De to dragter på billede 4, dragten på billede 11. Og hvad str. er det?
Hejsa.....
Er det decoykids dragten på billed 11?? De 2 andre decoykids dragte billed 4 er str 56 og det er alt sammen på billed 11 også....
Slet ikke nogle de rkan bruge det tøj der er tilbage??!!
Hej alle...
Har valgt at oprette et nyt emne med dette tøj da jeg har valgt at sælge det for 20 kr pr del... Kig i det nye emne og se om der er noget der frister dig.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128