Lidt for sjov - 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.488 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Kløver

har i dag d 3 dec. været til 3D scanning, hvilket var en fantastisk oplevelse

Nå men synes det kunne være sjovt lige at smide et par billeder ind fra scanningen, og så derudover af mig og manden som små....

Hvad siger i derude nogle ligheder

Billede nr 7 = far som lille

Billede nr 8 +9 = mor som lille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

BinaMor

sådan noget kan jeg ikke rigtig se desværre. ikke når de er i 3d format. jeg så også min i 3d og da hun blev født var jeg overrasket for det var slet ikke det jeg sys jeg så i scanningen. men det var også i uge 28 og de er jo noget ældre ved fødsel. og de sir jo selv at bebser er bredere i 3d så det er jo svært at se udseende egentlig men det er sjawwwt når de smiler eller gumler

men stort tillykke med den fine bebs

Anmeld

4. december 2010

Den lykkelige

Synes han/hun ligner sin far

Anmeld

4. december 2010

Kløver

BinaMor skriver:

sådan noget kan jeg ikke rigtig se desværre. ikke når de er i 3d format. jeg så også min i 3d og da hun blev født var jeg overrasket for det var slet ikke det jeg sys jeg så i scanningen. men det var også i uge 28 og de er jo noget ældre ved fødsel. og de sir jo selv at bebser er bredere i 3d så det er jo svært at se udseende egentlig men det er sjawwwt når de smiler eller gumler

men stort tillykke med den fine bebs

Tak, synes nu selv jeg på nogle af billederne kan se mig selv i ham/hende, og på andre min kæreste, men ja er da spændende at se hvor meget det ligner når den bette kommer ud

Anmeld

4. december 2010

Kløver

milopilo skriver:

Synes han/hun ligner sin far

tak for svar, synes det er lidt sjovt at gætte sådanne ting, det har jo også givet anledning til endu flere gætterier ang kønnet på den lille

Anmeld

4. december 2010

Kruse90

jeg syntes h*n ligner sin mor

Anmeld

4. december 2010

Kløver

Kruse90 skriver:

jeg syntes h*n ligner sin mor

Sjovt du siger det, var der nogle billeder, hvor den lille så ud til at have stor undelæbe, gætter på den lille skød læben frem, og var på nogle af mine babybilleder, hvor jeg gjorde det samme, så tror det ihvertfald lige har været en lille ting som måske kan komme fra mig Svigermor sagde nemlig, til de gange, at der var jo ingen af os som havde meget store læber, så gad vide hvor det kom fra, men tror det kunne være en forklaring, at den et par gange har "skubbet" læben frem eller hvad man kalder det

Tak for svar og glædelig jul

Anmeld

5. december 2010

Kløver

ikke flere som har en kommentar til vores fine billeder fra scanningen

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Det er helt vildt, hvad man kan lave af tricks, nu om dage  Synes de 3D billeder er helt vilde, at se på! Det må ha' været en vidunderlig oplevelse

Kan ikke lige se hvem jeres bebs ligner, men det er nogle skønne billeder

Anmeld

9. december 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Det er helt vildt, hvad man kan lave af tricks, nu om dage  Synes de 3D billeder er helt vilde, at se på! Det må ha' været en vidunderlig oplevelse

Kan ikke lige se hvem jeres bebs ligner, men det er nogle skønne billeder

tusind tak for kommentaren 

ja jeg er nok også mest facineret af det de kan nu om dage, og det andet var nu mest for sjov. For mig var det også dejligt at kigge ind, fordi vi jo ikke ved kønnet, og var rart for mig at se at den lille havde det godt og var sund og rask, og også for at sikre om der var nogle misdannelser de skulle have overset ved MD scanningen, som feks læbe/gane-spalte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.