Hvornår kan vi tillade os at 'rykke' for en tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Henri84

Vores søn er blevet henvist videre fra hans børnelæge til en overlæge på et andet sygehus, som skulle have mere forstand på min søns problemstillinger. Egen børnelæge regnede ikke med vi skulle vente mere end en måneds tid før de havde tid, men vi har endnu ikke en gang modtaget et brev med tid, og det er snart 3 uger siden. Kan vi 'tillade' os at ringe til det pågældende sygehus og spørge om hvordan det hele ser ud?
Jeg føler mig 'presset' en smule, da min barsel med lillesøster slutter til februar, og min søn kan ikke være i pasning fuld tid. Kommunen vil ikke hjælpe før vi har en endelig diagnose

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Kløver

Henri84 skriver:

Vores søn er blevet henvist videre fra hans børnelæge til en overlæge på et andet sygehus, som skulle have mere forstand på min søns problemstillinger. Egen børnelæge regnede ikke med vi skulle vente mere end en måneds tid før de havde tid, men vi har endnu ikke en gang modtaget et brev med tid, og det er snart 3 uger siden. Kan vi 'tillade' os at ringe til det pågældende sygehus og spørge om hvordan det hele ser ud?
Jeg føler mig 'presset' en smule, da min barsel med lillesøster slutter til februar, og min søn kan ikke være i pasning fuld tid. Kommunen vil ikke hjælpe før vi har en endelig diagnose

Synes da godt du kan ringe og høre, hvad udsigterne er, så i kan planlægge efter det, kan jo være i med fordel, kan komme på en afbudsliste i samme omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.