Malle kom hjem med en albue afled ... hvad ville i gøre ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Fru Dinesen

Vores lille prinsesse malle , blev hentet af Farmand i dag.

Da de kommer her hjem for tæller han at malle ikke vil ha man rør hendes hånd eller arm , og at vuggestuens pædagoger ikke lige ved hvad der er sket.

Vi prøver og få noget tøj af hende, men hun skriger af smerte. Så vi tager en tur på syghuset med malle, hvor de siger hendes albue er gået afled. Den bliver sat på plads ( Det var bare så hårdt at se ens barn vride sig i smerte uden man kunne gøre noget) vi er kommet hjem Malle hviler armen og får pernodil så hun beder kan være til igen. 

Men hvad ville i gøre ang. vuggestuen ???? 

Syndes det er mærkeligt de ikke ringer til os når hun har så ondt. 

Og at ingen ved hvad der er sket 

Der til skal siges det er en meget lille vuggestue med 12 børn og normalt 4 voksende afgangen på vagt.

Vi har aldrig før prøvet sådan noget her. 

Knussss Linda 33+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Mor-til-asta-09

Fru Dinesen skriver:

Vores lille prinsesse malle , blev hentet af Farmand i dag.

Da de kommer her hjem for tæller han at malle ikke vil ha man rør hendes hånd eller arm , og at vuggestuens pædagoger ikke lige ved hvad der er sket.

Vi prøver og få noget tøj af hende, men hun skriger af smerte. Så vi tager en tur på syghuset med malle, hvor de siger hendes albue er gået afled. Den bliver sat på plads ( Det var bare så hårdt at se ens barn vride sig i smerte uden man kunne gøre noget) vi er kommet hjem Malle hviler armen og får pernodil så hun beder kan være til igen. 

Men hvad ville i gøre ang. vuggestuen ???? 

Syndes det er mærkeligt de ikke ringer til os når hun har så ondt. 

Og at ingen ved hvad der er sket 

Der til skal siges det er en meget lille vuggestue med 12 børn og normalt 4 voksende afgangen på vagt.

Vi har aldrig før prøvet sådan noget her. 

Knussss Linda 33+0 

For mig lyder det da super mærkeligt at Pædagogerne ikke har lagt mærke til at malle har haft ondt i sin arm.. Og da især hvis vuggestuen ikke er større end du skriver..

Jeg ville absolut tage en snak med pædagogerne på mandag, og forklare at i synes det er underligt de ikke har lagt mærke til noget, og at i endte på skadestuen med en albue af led.. Også simpelthen høre deres forklaring..

Anmeld

3. december 2010

Fru Dinesen

Det er nemlig meget mærkeligt  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" />

Anmeld

3. december 2010

twinboys

forældre-til-Asta skriver:

For mig lyder det da super mærkeligt at Pædagogerne ikke har lagt mærke til at malle har haft ondt i sin arm.. Og da især hvis vuggestuen ikke er større end du skriver..

Jeg ville absolut tage en snak med pædagogerne på mandag, og forklare at i synes det er underligt de ikke har lagt mærke til noget, og at i endte på skadestuen med en albue af led.. Også simpelthen høre deres forklaring..

Nemlig ville jeg også gøre og forstår slet ikke vuggestuen ikke har kontaktet forældrene... avs avs lille pus

Anmeld

3. december 2010

Mor-til-asta-09

Fru Dinesen skriver:

Det er nemlig meget mærkeligt  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" />

Ja lyder bestemt mærkeligt.. Håber det bette pus har det lidt bedre nu, selvom det nok gør ondt stadig...

Anmeld

3. december 2010

Fru Dinesen

Hun har det meget meget beder efter den blev sat på plads , men vi skal regne med hun har øm de næste par dage.

Syndes det er så underligt, og Normal er vi så glade for vores vuggestue, og har aldrig før prøvet de ikke har ringet 

men syndes virkelig det er synd hun har gået der og haft ondt 

Hun er 2½ år og kan jo ik lige forklare os ordenligt hvad der er sket ....... 

Har så skide ondt af hende 

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Åh altså, hvor er det bare synd for hende. Og Jer. Jeg synes også at det lyder underligt at ingen af pædagogerne har opdaget noget og ville helt sikkert tage en snak med pædagogerne på mandag.

Varme tanker til Jer

Anmeld

4. december 2010

Fru Dinesen

Tak for jeres omsorg .... I dag har Malle det så meget beder og er begyndt og bruge armen lidt igen 

Så Mor her er rigtig glad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.