Hvad skal man have med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Maise86

Hej Baby.dk,

På trods af at jeg er 2. gangs fødende og burde vide det er jeg simpethen blank. Hvad skal man have med i tasken på hospitalet når man skal føde?

Den lille og jeg skal være indlagt i 5 dage efter fødslen, så jeg tænker om man skal have eget tøj med eller om man låner hospitalets eller hvad gør man?

Er fuldstændig lost i hvad jeg skal pakke i tasken - så håber nogen kloge hoveder herinde kan hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Maise86

Slet ingen?

Anmeld

3. december 2010

birthee

Jeg tænker lidt, at når I skal være indlagt i 5 dage, så er det nok meget rart at have sit eget tøj med... Tror man bliver lidt træt af at gå rundt i hospitals-tøj... Ellers er det vel sådan noget med toilet-sager, evt. en lille soduko eller lignende?? Og så måske noget tøj til den lille - så det føles lidt mere som hjemme...

Anmeld

3. december 2010

Malonde1985

Jeg ville også tage mit eget tøj på og eget tøj med til den lille, og div. toiletsager - de ting man ellers normalt lige bruger i hverdagen

Er også 2. gangsfødende og gider ærligt ikke tage ret meget med denne gang udover de vigtigste ting, og tøj. Men kan godt se at når du skal være der nogle dage, så er der måske lige lidt mere du skal ha med

Anmeld

4. december 2010

Pacha Mama

Jo, en rigtig god, kærlig, omsorgsfuld og tryghedsgivende  fødselscoach:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.