årrrh hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2010

dollygirl

årh hvad skal jeg gør ... han er 1 måned gammel og sover ikk så meget om dagen .

Han vil hele tiden holdes og han har meget ondt i maven når han laver puha, så presser han meget at han græder .. og an kaster mælken op ... HJÆLP

jeg har ikkk tid til noget som helst , holder ham også nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

serinasmor

køb en god slynge ... så får du armene fri ... snak med sp om maveondt ... og er du sikker på det er opkast og ikke bare gylp ... ved godt det ser voldsomt ud .. men hvis han ikke laver opkastlyde (som du selv ville gøre) så er det som regel bare gylp ...

Anmeld

3. december 2010

dollygirl

serinasmor skriver:

køb en god slynge ... så får du armene fri ... snak med sp om maveondt ... og er du sikker på det er opkast og ikke bare gylp ... ved godt det ser voldsomt ud .. men hvis han ikke laver opkastlyde (som du selv ville gøre) så er det som regel bare gylp ...

kan man bruge en bærsele til en på kun 1 måned

okay ja der kommer meget men han laver ikk lyde  så det er nok gylp

Anmeld

3. december 2010

serinasmor

lillepuller skriver:

kan man bruge en bærsele til en på kun 1 måned

okay ja der kommer meget men han laver ikk lyde  så det er nok gylp

ikke en bæresele (til siddende brug) men en slynge der også kan bruges til liggende babyer .. og dermed må bruges af babyer fra 0 mdr ... kan anbefale "carry me" slyngen den er ikke så dyr og nem at finde ud af

held og lykke 

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

lillepuller skriver:

årh hvad skal jeg gør ... han er 1 måned gammel og sover ikk så meget om dagen .

Han vil hele tiden holdes og han har meget ondt i maven når han laver puha, så presser han meget at han græder .. og an kaster mælken op ... HJÆLP

jeg har ikkk tid til noget som helst , holder ham også nu

kan han have hård mave? så prøv evt med lactulose

Anmeld

3. december 2010

dollygirl

Ungermann skriver:

kan han have hård mave? så prøv evt med lactulose

ja det har han .. hvad er det og hvor kan jeg købe ?

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

lillepuller skriver:

ja det har han .. hvad er det og hvor kan jeg købe ?

Apoteket... Det er et middel der gør at hans tarme bliver smurt, så det er nemmere for ham at komme af med puhaaaen. Du får en lille sprøjte med og giver ham et par ml et par gange om dagen og trapper så stille og roligt ud af det igen over en uges tid.. men får han hård mave igen, er det op med dosisen.

Når han er så gammel at han må få grød, så køb sveske mos.. der har samme effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.