Min kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. december 2010

MIWULA

Ja så kom min kjole jeg skal have på når vi skal vies på rådhuset den 8 januar Den er bare så fin.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Maja88

hvor er den fin. men hvor meget plads er der at give af i maven for- jeg købte en kjole for 3 uger siden og den kunne jeg fint passe. 14 dage efter var den ved at sprænge

Anmeld

3. december 2010

MIWULA

Maja88 skriver:

hvor er den fin. men hvor meget plads er der at give af i maven for- jeg købte en kjole for 3 uger siden og den kunne jeg fint passe. 14 dage efter var den ved at sprænge

Tak. hehe øv da det håber jeg ikk sker men der er lige lidt plads endnu så håber det holder det er jo heldigvis lige om lidt jeg skal bruge den. ;-) Men må hellere holde øje med det. Det tænkte jeg ikk lige på tænkte mere på om jeg kunne passe den nu. hehe lidt dumt.

Anmeld

3. december 2010

Maja88

MIWULA skriver:

Tak. hehe øv da det håber jeg ikk sker men der er lige lidt plads endnu så håber det holder det er jo heldigvis lige om lidt jeg skal bruge den. ;-) Men må hellere holde øje med det. Det tænkte jeg ikk lige på tænkte mere på om jeg kunne passe den nu. hehe lidt dumt.

er ikke for at gøre dig ked af det eller noget jeg skriver det.

Men lige pludselig sker der bare en masse med maven og den kjole jeg købte tænkte jeg at jeg da sagtens kunne passe 2 uger efter.. kunne også komme i den men den var ved at sprænges så hvis man kigger sådan på det er der desværre lang tid til 8 januar

Anmeld

3. december 2010

MIWULA

Maja88 skriver:

er ikke for at gøre dig ked af det eller noget jeg skriver det.

Men lige pludselig sker der bare en masse med maven og den kjole jeg købte tænkte jeg at jeg da sagtens kunne passe 2 uger efter.. kunne også komme i den men den var ved at sprænges så hvis man kigger sådan på det er der desværre lang tid til 8 januar

Ja det er rigtigt og tak fordi du siger det har slet ikk tænkt sån. Så er det godt den kun har kostet 100 kr hvis det skulle ske jeg ikk kan passe den.

Anmeld

3. december 2010

Maja88

MIWULA skriver:

Ja det er rigtigt og tak fordi du siger det har slet ikk tænkt sån. Så er det godt den kun har kostet 100 kr hvis det skulle ske jeg ikk kan passe den.

100kr hold da op det var billigt-dejligt.

men er jo stadig lidt øv når det er den kjole man bare er forelsket i

Anmeld

3. december 2010

Mumto3

Tillykke med den! Den er rigtig rigtig fin, og til den pris kan du jo købe en et nummer større, så du er sikker på du kan passe den.

Anmeld

3. december 2010

MIWULA

Maja88 skriver:

100kr hold da op det var billigt-dejligt.

men er jo stadig lidt øv når det er den kjole man bare er forelsket i

Ja den er oz købt på dba.dk så det er derfor.

Ja det er rigtigt men hvis det sker er det okey jeg skal jo giftes med stor kjole om 1 år så kan jeg glæde mig til den.

Anmeld

3. december 2010

MIWULA

Mumto3 skriver:

Tillykke med den! Den er rigtig rigtig fin, og til den pris kan du jo købe en et nummer større, så du er sikker på du kan passe den.

Tak det kan jeg desværre ikk da den er købt på dba men det går nok kan jo bruge den når jeg ikk er gravid mere hvis det skulle ske jeg ikk kan passe den. ;-)

Anmeld

3. december 2010

FruEllingsen

Sikke en flot kjole

Håber du stadig kan passe den den 8. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.