At slå barnebåd og bryllup sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Lon1976

Hej

Hvordan gør man i kirken, er det først barnedåb og så bryllup eller hvordan? Kom gerne med Jeres oplevelser, da vi har tænkt at gøre sådan - hvis min kæreste kunne finde på at fri , hvilket der er lagt lidt op til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Nadia&Daniel

Lon1976 skriver:

Hej

Hvordan gør man i kirken, er det først barnedåb og så bryllup eller hvordan? Kom gerne med Jeres oplevelser, da vi har tænkt at gøre sådan - hvis min kæreste kunne finde på at fri , hvilket der er lagt lidt op til.

Vi skal giftes/Laura skal dåbes den 12 feb. næste år - jeg regner med at det er vielse først og så barnedåb

Anmeld

3. december 2010

Lon1976

Nadia&Daniel skriver:

Vi skal giftes/Laura skal dåbes den 12 feb. næste år - jeg regner med at det er vielse først og så barnedåb

Hvor skønt  Hvad har I af planer bagefter?

Anmeld

3. december 2010

SussieThyssen

Lon1976 skriver:

Hej

Normalt tager man vielsen først først og dåben bagefter.
Sørg for en gudmor, der kan holde barnet, så du ikke skal få ødelagt din kjole og stå og fjumre med buketten og barnet osv.

Kærligst
Sussie.

Anmeld

3. december 2010

Nadia&Daniel

Lon1976 skriver:

Hvor skønt  Hvad har I af planer bagefter?

Vi har et selskabslokale, men da vi skal giftes kl. 12 - er der jo allerede fest tidligt, så den skal vi lige krinkle (stave)..

Anmeld

28. december 2010

LC

Vi blebv viet først i kirken og så var der dåb efterfølgende - tror også det er sådan man gør det normalt.

Du kan evt bare arrangere kaffe/kage efter vielsen - eller andet vi havde tur på Valdemars slot for vores gæster efter vielsen, inden vi skulle have middag om aftenen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.