Vi er stadig oppe mindst 5 gange om natten.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg ville blot høre hvad i gjorde, når jeres børn ikke ville sove om natten, min dreng på 11 måneder, vågner stadig ufattelig mange gange om natten og jeg er nu begyndt at tage mig selv i at lave en flaske til ham om natten, hvilket jo resulterer i at han ikke er ret sulten til morgenmad - forståeligt - men han bruger ikke sut (han vil bare ikke have den), han sover ikke ret meget om dagen, vi står op kl. 06 også sover han 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen og mere ka jeg ikke få ham til, han bliver puttet mellem 19-19.30 med sin flaske og sit sovedyr og sover så ret godt de første 2-3 timer, jeg kan ikke trække ham, til at blive puttet senere, da han jo er træt netop på det tidspunkt....

Nogle gode råd til hvordan jeg får ham til at sove igennem, eller bare vågne lidt færre gange i løbet af natten??

------ tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

TbCp

Anonym skriver:

Jeg ville blot høre hvad i gjorde, når jeres børn ikke ville sove om natten, min dreng på 11 måneder, vågner stadig ufattelig mange gange om natten og jeg er nu begyndt at tage mig selv i at lave en flaske til ham om natten, hvilket jo resulterer i at han ikke er ret sulten til morgenmad - forståeligt - men han bruger ikke sut (han vil bare ikke have den), han sover ikke ret meget om dagen, vi står op kl. 06 også sover han 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen og mere ka jeg ikke få ham til, han bliver puttet mellem 19-19.30 med sin flaske og sit sovedyr og sover så ret godt de første 2-3 timer, jeg kan ikke trække ham, til at blive puttet senere, da han jo er træt netop på det tidspunkt....

Nogle gode råd til hvordan jeg får ham til at sove igennem, eller bare vågne lidt færre gange i løbet af natten??

------ tak

Hej

Jeg kan desværre ikke komme med nogle guldkorn, men ville bare lige sige at jeg kender til det.

Fra vores datter var 6 mdr og til hun startede børnehave havde vi stort bøvl med søvnen.
Hun sov dog fint om dagen, men om natten var vi oppe mellem 2 og 10 gange.
Det er bare så hårdt med den afbrudte søvn.

Vi forsøgte alverdens ting men intet hjalp.

Så jeg ville bare sige at jeg ved hvordan du har det og hvor træt du må være!

Håber nogle andre kan komme med løsninger

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Slet igen med nogle gode råd??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.