Så for sørensen man blev lige krea...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Zafir

Jeg fik bare det her billede af denneher hue, hertil aften. Som jeg bare MÅTTE lave...

Så fandt jeg en rest uld... Så fik jeg så en tanke, at det måske kradsede... Så havde jeg en rest indisk silke... Og og. Hehe. Det tog lidt overhånd, men FOR FANDEN hvor er den fed

Jeg startede for 2½ time siden... Og kl er 0030 mu. Blev bare stædig, den SKULLE være færdig idag

Jeg ligger altså billeder op nu, af huen, fordi jeg er så stolt, så ligger jeg billeder op med baby, inden i hue i morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

mariamiss6

Hold kæft hvor ER den fed Zafir....

Jeg vil OGSÅ have en :D Pleeeeeeeeeeease må jeg ikke nok

Arj jeg vil også have en baby, som så OGSÅ skal have sådan en hue....

Hvor er den fed, og så på 2½ time - man kan nok sit kram hva'

Anmeld

3. december 2010

fit_fys

Ej hvor er den fed!! Gad sgu godt at man selv var så krea... Glæder mig til at se billeder med hue + baby i morgen

Anmeld

3. december 2010

AnneBJ

Hvor er den altså fin!! Jeg glæder mig også til at se den med indhold imorgen

Anmeld

3. december 2010

Zafir

T.K. skriver:

Ej hvor er den fed!! Gad sgu godt at man selv var så krea... Glæder mig til at se billeder med hue + baby i morgen

Hehe... jeg har så meget lyst til at vække hende... Men jeg må hellere tage hele familen med i seng og beherske mig

Anmeld

3. december 2010

fit_fys

Zafir skriver:

Hehe... jeg har så meget lyst til at vække hende... Men jeg må hellere tage hele familen med i seng og beherske mig

Så må du sove godt!

Tine (som måske tvinger dig til at sy en sådan hue til hendes lille Viktor næste år, så han kan have den på, da han på det tidspunkt kan sidde selv)

Anmeld

3. december 2010

Pena

Zafir skriver:

Ja altså helt ærligt, jeg synes også godt du kunne tage at vække bebsemusen, så vi kan se de billeder NUUUU.

Den er VIRKELIG fed. Super kreativ kvinde.

Så du tidligere var lidt utilfreds med at du ikke havde en nissehue til hende. Men så laver man jo bare den fedeste selv. Hvor svært ka det være.....

Anmeld

3. december 2010

TbCp

ØØØJSA... Den er godt nok fed!!!

Anmeld

3. december 2010

Kruse90

hvor er den fiin

Jeg glæder mig til at se billeder ag huen MED baby i idag

sejt du er så kreativ Zafir

Anmeld

3. december 2010

JulieE

Hvor er den fed, Zafir!!! Super fin!! Glæder mig til at se Frigg med den på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.