Please hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. december 2010

annec

Godaften alle sammen.

Jeg læste lige denne tråd, https://www.baby.dk/debat/77100pi1/proever-at-blive-gravid/tjek-billedet.aspx og hvor hun skriver at hun ventede 5 minutter eller sådan noget. Jeg testede også i dag, da min mens stadig ikke er dukket op. Og den var negativ efter højest 2 minutter. Har aldrig nogensinde vidst at man skulle vente længere tid? Nå men blev så gal at jeg bare smed den i pakken igen, og så den så ind i skabet. Har lige kikket på den nu, og den er positiv (ved en svag streg), så vil høre alle jer kloge mennesker om det er resultatet, eller om den ikke virker når den har lagt nogle timer?

Stregen kan man se, selv hvis man ligger den på jorden og står op.

Så er den ugyldig eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

annec

Nå øv bøv, har lige læst at man skal smide testen ud efter 10 min.

Anmeld

3. december 2010

SussieThyssen

annec skriver:

Nå øv bøv, har lige læst at man skal smide testen ud efter 10 min.

Nemlig.
Efter 5-10 min vil andre stoffer i din urin, der intet har med graviditet at gøre, nemlig gå ind og påvirke teststrimlen, der sidder inde i testmåleren, og så dur den ikke mere.

Men tag en ny om nogle dage, og så må vi da håbe du har bedre held, hvis du ønsker eller tror du er gravid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. december 2010

annec

SussieThyssen skriver:

Nemlig.
Efter 5-10 min vil andre stoffer i din urin, der intet har med graviditet at gøre, nemlig gå ind og påvirke teststrimlen, der sidder inde i testmåleren, og så dur den ikke mere.

Men tag en ny om nogle dage, og så må vi da håbe du har bedre held, hvis du ønsker eller tror du er gravid.

Kærligst
Sussie

Jeg ønsker ay blive gravid.

Fik nemlig en SA for 7 uger siden, og har stadig ikke fået nogen mens.

Anmeld

3. december 2010

SussieThyssen

annec skriver:

Jeg ønsker ay blive gravid.

Fik nemlig en SA for 7 uger siden, og har stadig ikke fået nogen mens.

Der kan godt gå helt op til 3 mdr før kroppen kommer igang efter en abort, så tag den med ro. Det har jeg selv oplevet flere gange.
Men prøv alligevel at teste igen om nogle dage.
Held og lykke med det søde ven.

Anmeld

3. december 2010

annec

SussieThyssen skriver:

Der kan godt gå helt op til 3 mdr før kroppen kommer igang efter en abort, så tag den med ro. Det har jeg selv oplevet flere gange.
Men prøv alligevel at teste igen om nogle dage.
Held og lykke med det søde ven.

Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.