Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev det lige pludselig 26+6. Har ikke lige været den bedste til at ligge mavebilleder ind, men hellere lidt end ingen, ikke?
Beklager det trætte fjæs og "efterveer" af et træls forkølelsessår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin mave...
Hvor er du fin.
sandratobias skriver: Fin mave...
Mange tak Glæder mig dog til jeg kan komme af med den der meget kraftigt voksende rygdelle... Men jeg må nok se i øjene at jeg er SUPER dårlig til at gøre ting for at den IKKE vokser. Tror lidt jeg har givet lidt op.... Jeg er bare glad for at jeg ikke har min kvalme og så er jeg jo bare sulten sådan ca ret tit og så spiser jeg. Så handler det bare om hvad der er inde for rækkevidde.
Men når baby prinsen er kommet ud (til den tid hvor han nu er færdigbagt) SÅ skal jeg FILME træne, træne, træne, så jeg kan blive slim og smækkerlækker igen!
Maria-s skriver: Mange tak Glæder mig dog til jeg kan komme af med den der meget kraftigt voksende rygdelle... Men jeg må nok se i øjene at jeg er SUPER dårlig til at gøre ting for at den IKKE vokser. Tror lidt jeg har givet lidt op.... Jeg er bare glad for at jeg ikke har min kvalme og så er jeg jo bare sulten sådan ca ret tit og så spiser jeg. Så handler det bare om hvad der er inde for rækkevidde. Men når baby prinsen er kommet ud (til den tid hvor han nu er færdigbagt) SÅ skal jeg FILME træne, træne, træne, så jeg kan blive slim og smækkerlækker igen!
Uha kender det med mad... Jeg er i uge 27+3, og zyz ikk jeg laver andet end at spise... Og egentligt gerne meget usundt om aftenen...
Ja det går jo heldigvis noget tid før de er "færdigbagt"...
Du er super flot Rygdelle må være rygdelle lige nu - du er super flot, og skal ikke gå og bryde din hjerne med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128