Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Mussen2

Så er min datter syg igen. Høj feber, mega pylleret, snottet men på sådan en underlig tør måde. Snottet render ikke. Her til aften har hun haft diarre også 

Jeg tænker det er omgange syge, men overvejer ander muligheder.

ander derude med syge børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

BinaMor

god bedring. ikke mine pt. heldigvis

Anmeld

3. december 2010

Mussen2

Tusind tak  Hun er også skidt i dag med feber og ingen appetit. hun vågnede for lidt siden, og hostede totalt underligt. Jeg tænkte på om det måske er falsk strubehoste. Har lige goodlet det og det kunne lyde sådan, men jeg må se om hun fortsætter med hosteriet.

Anmeld

3. december 2010

9510

God bedring med hende

Har selv en søn der har været syg i 2 dage med opkast og tynd mave,, dog ingen hoste

Håber da hun får det bedre snart

Anmeld

3. december 2010

GUSO

Øv da.. Ja min lille pige har været syg nu i 3 uger!! Først fik hun 3 dages feber, så blev hun forkølet og fik falsk strubehoste og nu har hun så kastet op i 4 dage!! Spørg mig lige om jeg er træt af syge børn.. Men altså hvis det er falsk strubehoste så lyder det ligesom en søløve agtigt.. Og så er det ud i den frosne luft, pakket godt ind.. God bedring Camilla

Anmeld

3. december 2010

GUSO

Ups det var ikke lige TS der havde barn med evt falsk strubehoste!! Må være lidt for træt...

Anmeld

3. december 2010

Mussen2

GUSO skriver:

Øv da.. Ja min lille pige har været syg nu i 3 uger!! Først fik hun 3 dages feber, så blev hun forkølet og fik falsk strubehoste og nu har hun så kastet op i 4 dage!! Spørg mig lige om jeg er træt af syge børn.. Men altså hvis det er falsk strubehoste så lyder det ligesom en søløve agtigt.. Og så er det ud i den frosne luft, pakket godt ind.. God bedring Camilla

jo det er TS! Jeg ved dog ikke om det er det, men hun lyder godt nok total underlig hæs agtig, men hun hoster ikke specielt meget, hoster de meget ved falsk strubehoste. det lyder som en drøj omgang du er igennem, en mors lod. God bedring

Anmeld

3. december 2010

GUSO

Mussen2 skriver:

jo det er TS! Jeg ved dog ikke om det er det, men hun lyder godt nok total underlig hæs agtig, men hun hoster ikke specielt meget, hoster de meget ved falsk strubehoste. det lyder som en drøj omgang du er igennem, en mors lod. God bedring

Ja det er hårdt.. Nej hun hostede ikke voldsomt meget det lød bare meget voldsomt som om hun ikke kunne få vejret, sådan lidt som en søløve der gør.. Det virkede fint med frisk kold luft så gik det lidt bedre.. Dog tog det et Par dage før hun var frisk igen.. St hun så begyndte St kaste op 2 dage senere er en anden historie.. Og undskyld forvirringen.. Jeg er død træt efterhånden... Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.