Hjælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Pige1984

Hej.

Jeg har været gravid to gange hvor de er endt i SA den første gang testede jeg 3+4 og anden gang 3+6.

Jeg har nu ikke fået min mens den skulle have været 30 november, og det er altid på slaget. 

Jeg begyndte igår at få mælkehvidt udflåd.  Men jeg har testet og de er negative hvis jeg er gravid ville jeg være 4+3.

Nogen der har prøvet noget lignende ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Angel

Ved du hvornår du havde ÆL?

Nogen gange går der jo lidt længere før man kan teste positiv og nogen gange kommer mens lidt senere end normalt..

Men altså, da jeg testede positiv, havde jeg 2 dage inden testet bragende negativ - Så prøv at teste igen i morgen eller overmorgen hvis mens ikke kommer

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

2. december 2010

Pige1984

Angel skriver:

Ved du hvornår du havde ÆL?

Nogen gange går der jo lidt længere før man kan teste positiv og nogen gange kommer mens lidt senere end normalt..

Men altså, da jeg testede positiv, havde jeg 2 dage inden testet bragende negativ - Så prøv at teste igen i morgen eller overmorgen hvis mens ikke kommer

Rigtig meget held og lykke

den 16 november. Men nu er der begyndt at komme noget brunt noget, så tror den er på vej

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Pige1984 skriver:

Hej.

Jeg har været gravid to gange hvor de er endt i SA den første gang testede jeg 3+4 og anden gang 3+6.

Jeg har nu ikke fået min mens den skulle have været 30 november, og det er altid på slaget. 

Jeg begyndte igår at få mælkehvidt udflåd.  Men jeg har testet og de er negative hvis jeg er gravid ville jeg være 4+3.

Nogen der har prøvet noget lignende ????

Lige et sidespring! 

Hvor tidligt kan man i princippet teste efter ÆL? Ren nysgerrighed... Ikke fordi jeg vil gøre det.. Havde ÆL for 2 dage siden... 

Hvordan regner man ud, hvor langt man er henne når man tester positiv? Er det fra mens dag eller ÆL dagen? 

Anmeld

2. december 2010

Pige1984

MoarJ skriver:

Lige et sidespring! 

Hvor tidligt kan man i princippet teste efter ÆL? Ren nysgerrighed... Ikke fordi jeg vil gøre det.. Havde ÆL for 2 dage siden... 

Hvordan regner man ud, hvor langt man er henne når man tester positiv? Er det fra mens dag eller ÆL dagen? 

Man kan teste 14 dage efter ÆL.

Jeg bruger den her hjemmeside : https://www.sundhed.dk/applikationer/Applikation1.aspx?id=118.113

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Pige1984 skriver:

Man kan teste 14 dage efter ÆL.

Jeg bruger den her hjemmeside : https://www.sundhed.dk/applikationer/Applikation1.aspx?id=118.113

Jeg takker for linket... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.