Frederik 8 måneder Billedespam.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. december 2010

missie20

Frederik fylder snart 8 måneder d. 8 dec. Han er bare sådan en stor dreng, som kan rulle, klappe, rokke i kravlestilling og spise rugbrødsmadder. Han vejer ca. 10 kg og er 73 cm lang. Syntes lige jeg har skudt ham ud og han lå på min mave for første gang, puha tiden går stærkt Når men her er lige nogle billeder, som i selvfølgelig ikke skal snydes for
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

MariaJ

Nååårh, hvor er han sød. Ja det er ikke til at forstå at de lige pludselig bliver så store. Kært billede, hvor han kigger frem under tv-bordet.

Anmeld

2. december 2010

missie20

MariaJ skriver:

Nååårh, hvor er han sød. Ja det er ikke til at forstå at de lige pludselig bliver så store. Kært billede, hvor han kigger frem under tv-bordet.

Mange takker. Rart med sådan en besked Ja jeg kigger kun væk i nogle sekunder så er han sørme derinde. Han kan ikke rigtig komme fremad, kun baglæns hi hi

Anmeld

2. december 2010

MariaJ

missie20 skriver:

Mange takker. Rart med sådan en besked Ja jeg kigger kun væk i nogle sekunder så er han sørme derinde. Han kan ikke rigtig komme fremad, kun baglæns hi hi

Ha ha, ja surt kun at kunne komme baglæns . Min datter er også alle mulige mærkelige steder, hvis man vender ryggen til et øjeblik. Fx er hun meget glad for at ligge under sofabordet, og her i formiddags lå hun og tyggede på en fejekost, hun selv havde trukket hen til sig

Anmeld

2. december 2010

Magsen

åårh hvor er han dog bare sød elsker det billede med håndklædet hehe

Anmeld

2. december 2010

Tdittmann

Han er bare for LÆKKER , LÆKKER , LÆKKER

Anmeld

3. december 2010

missie20

MariaJ skriver:

Ha ha, ja surt kun at kunne komme baglæns . Min datter er også alle mulige mærkelige steder, hvis man vender ryggen til et øjeblik. Fx er hun meget glad for at ligge under sofabordet, og her i formiddags lå hun og tyggede på en fejekost, hun selv havde trukket hen til sig

Ha ha jaa, det kan være hun bliver en der har rengøringsvanvid hehe.

Anmeld

3. december 2010

missie20

Maggieh skriver:

åårh hvor er han dog bare sød elsker det billede med håndklædet hehe

tark sødt af dig. Ja han er nuser. Åh ha dejligt med sådan nogle søde beskeder

Anmeld

3. december 2010

missie20

Tdittmann skriver:

Han er bare for LÆKKER , LÆKKER , LÆKKER

JA jaaa han er jo også min søn hehe.Tusind tak

Anmeld

3. december 2010

Pige2009

Skønne billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.