Dele børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Lene-Oliver

Hej

Jeg er lidt nysgerrig for at høre hvordan i "deler" jeres barn/børn?

Hvor meget har faren dem? Hvad gør i med juleaften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mullebergen

Jeg har en søn på 3 år og en datter på 3 måneder og faderen og jeg er for nylig gået fra hinanden.

Han kommer og ser dem et par gange om ugen, her hos mig men når Kamille bliver større skal vi have fundet ud af hvad vi så gør.

Jeg kunne forestille mig at vi skal have 9/5 eller han har dem hver anden weekend, alt afhængig af hvor han kommer til at bo og hvordan det kommer til at passe med hans arbejde 

Uanset hvad, regner jeg i hvert fald med at de skal have "fast base" hos mig 

Anmeld

2. december 2010

Lone Jakobsen

her er min datter hos sin far hver anden wekeend. jul og nytår er hun på skift hos os.

Anmeld

2. januar 2011

Chraz

herhjemme bor min ældste en uge hos mig og en uge hos sin far.. Selvom jeg ikke bryder mig om det..

Jul og nytår skiftes vi til..

Anmeld

2. januar 2011

wamse

Mine drenge har altid været hver anden jul og hver anden nytår skiftesvis hos mig eller deres far, samt hver anden weekend på samme måde.

Min datter har ikke noget fast samvær med hendes far, og de gange hun ser ham er det overvåget. Men planen er da, at det med tiden bliver til samme ordning, som ved drengene.

Anmeld

2. januar 2011

Missi

Her hos os har vi min kærestes drenge i en 7/7 ordning funger så godt.

Syntes barnet har bedst af at være lige meget sammen med begge forældre

Julen er skiftevis

Anmeld

2. januar 2011

henh01

Her er min datter 10 dage hos mig og 4 dage hos sin far (fra torsdag eftermiddag til mandag morgen) Det år hun er hjemme juleaften holder hun ytår ved sin far og omvendt.

Jeg går ind for at børn har en fast base, og et tilhørssted, derfor denne ordning. Jeg ville aldrig dele mit barn 7/7 da det giver barnet en følelse af ikke at høre til nogen steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.