Øhhh …

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Marco2

Har jeg ikke lige set rasser32 skrive en kommentar om en flot mave?

Is he really back?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

IAH

Jo, prøv at søge hendes profil på "brugernes side". Hun har været on line i dag

Knus Iben

Anmeld

2. december 2010

Diana...

Ahh jeg troet han var blevet slettet fra siden. Men jeg har godt tænkt på det før. 

Anmeld

2. december 2010

Marco2

Ja, jeg kan godt se at vedkommende har været på.

Mit spørgsmål er mere retorisk da han jo ikke ligefrem er "ønsket" herinde eller hvad man nu skal kalde det. Hvis ikke du er klar over det er rasser32 en "fyr" som har sendt sleske mails til folk og stort set kun har haft debatter/indlæg omkring sex og samliv …

Ag

Anmeld

2. december 2010

Marco2

Diana... skriver:

Ahh jeg troet han var blevet slettet fra siden. Men jeg har godt tænkt på det før. 

Jeg troede også han var blevet slettet … men åbenbart ikke 

Anmeld

2. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Jeg troede også han var blevet slettet … men åbenbart ikke 

Hmm men det jo samme profil som før så han kan ikke være blevet slettet for så ville han jo ikke kunne åbne den samme igen. Lidt træls. Men håber han har lært af det folk skrev jo ikke lige frem pænt til ham til sidst  

Anmeld

2. december 2010

Marco2

Diana... skriver:

Hmm men det jo samme profil som før så han kan ikke være blevet slettet for så ville han jo ikke kunne åbne den samme igen. Lidt træls. Men håber han har lært af det folk skrev jo ikke lige frem pænt til ham til sidst  

Ja, måske. Men pudsigt at det eneste han …atter … kommenterer denne gang er en mave han synes er flot …

AG - som burde få sig et liv, men jeg keeeeeder mig sådan på mit arbejde. Der er INGENTING at lave 

Anmeld

2. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Ja, måske. Men pudsigt at det eneste han …atter … kommenterer denne gang er en mave han synes er flot …

AG - som burde få sig et liv, men jeg keeeeeder mig sådan på mit arbejde. Der er INGENTING at lave 

Ja det tænkte jeg også. 

ha ha. ja i det mindste er du da på arbejde  jeg ligger bare i sengen, jeg burde seriøst få mig et liv 

Men jeg skal da til sidste læge besøg om lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.