Må hun få kamillete? 6 mdr. gammel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.732 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Bare mig..

Øv, så blev vi også syge..

Nicoline hoster helt vildt og er enormt snottet, og så tænkte jeg om jeg evt må give hende kamillete? Det hjælper rigtig godt på min hals, og jeg har ondt i halsen, så tænker at hun også har.. For jeg hoster også og er snottet.. Hmm...

Men må jeg give hende kamillete? evt med lidt sukker....

Host host herfra Og god jul  Ihhhh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mette.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nicoline hoster helt vildt og er enormt snottet, og så tænkte jeg om jeg evt må give hende kamillete? Det hjælper rigtig godt på min hals, og jeg har ondt i halsen, så tænker at hun også har.. For jeg hoster også og er snottet.. Hmm...

Ja gerne.

Emilie har lige haft en tur for nogle uger siden da hun var ca. 6 mdr. Vores læge sagde det virkede beroligende på dem, så giv hende endelig. Bare huske ikke at lave det ret stærkt. Vi lavede 100 ML vand i sutteflaske og dyppede kamille-the brevet 3 gange så det kun lige fik lys farve også 1 tsk. sukker til det. Lad det så afkøle til de der 37-40 grader og giv hende det.

Anmeld

2. december 2010

Bare mig..

Mette. skriver:

Ja gerne.

Emilie har lige haft en tur for nogle uger siden da hun var ca. 6 mdr. Vores læge sagde det virkede beroligende på dem, så giv hende endelig. Bare huske ikke at lave det ret stærkt. Vi lavede 100 ML vand i sutteflaske og dyppede kamille-the brevet 3 gange så det kun lige fik lys farve også 1 tsk. sukker til det. Lad det så afkøle til de der 37-40 grader og giv hende det.

Okay tak.. Det vil jeg da lige gøre så..

Anmeld

2. december 2010

saraa

~~M.Nielsen~~ skriver:

hej hej, jeg har givet min søn kamillete siden han var 2 måneder, da han også har været en del forkølet, istedet for almindelig sukker brugte vi sådan noget brændt sukker, ved ikke lige hvad det hedder men det var altså super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.