Argh! Jeg har SÅ sindssygt ondt på siden af mine ben... Liiiige der hvor lår møder balle/hofte-afdelingen....
Jeg kan huske at jeg har oplevet det under graviditeterne også, og det skyldes simpelthen jeg

på siden....
Men jeg fatter det ikke alligevel....
Hvorfor får jeg så ondt??? Både min sofa, som jeg til tider lurer på, og min seng er altså fint bløde nok....
Min seng er en fin springmadras, med en lige så fin topmadras, og man kan altså ikke påstå at den er hård, på nogen måde.....
Jeg

næsten altid på siden, begge to sådan ligeligt fordelt tror jeg....
Men igår gik jeg rundt med sådan en følelse af at alt i hofte/bækken-området var helt løst, og havde bare lyst til at blive helt spændt ind sådan for ligesom at holde det på plads.
i nat vågner jeg så flere gange, i smerte, og vender mig til den anden side, og

videre (ja jeg

nemt og tungt) men vågner hurtigt, igen i smerte, og vender mig tilbage.... sådan kører hele min nat, og idag vågner jeg så op i smertehelvede.... ALLE bevægelser har bare gjort så ondt, og jeg har virkelig slet ikke lyst til at sove igen, fordi jeg ved jeg ender på siden, og det fortsat vil gøre ondt.....
suk suk, jeg fatter det ikke.... Hvorfor går det ikke væk, og bliver væk? det er sgu 2 år siden jeg har født altså (på lørdag)