Lægetjek inden graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Anonym trådstarter

Nu når jeg planlægger at blive gravid for anden gang (min søn er ca. 15mdr. gammel)-Burde jeg så få en tid hos lægen til et tjek...? Eller er det fuldstændig unødvendigt...

Det ikke fordi jeg tænker der er noget galt. Bare sådan for at tjekke...

Sidst jeg var til lægen for MIG var jo noget tid siden.. jeg var til 8 ugers undersøgelse, så blev jeg gravid da min søn var ca. 3 mdr. der fik jeg en medicinsk abort. og så på hospitalet (for at få de sidste piller.. osv) (blev aldrig tjekket efter det, ved jeg ikke om man skulle ) så har jo så ikke været ved lægen siden....

hva mener i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nu når jeg planlægger at blive gravid for anden gang (min søn er ca. 15mdr. gammel)-Burde jeg så få en tid hos lægen til et tjek...? Eller er det fuldstændig unødvendigt...

Sidst jeg var til lægen for MIG var jo noget tid siden.. jeg var til 8 ugers undersøgelse, så blev jeg gravid da min søn var ca. 3 mdr. der fik jeg en medicinsk abort. og så på hospitalet (for at få de sidste piller.. osv) (blev aldrig tjekket efter det, ved jeg ikke om man skulle ) så har jo så ikke været ved lægen siden....

hva mener i ?

Det er altid en god ide med et tjek inden man begynder på projekt baby.

Men ellers vil jeg da nok så meget anbefale, at man gør det til en vane i al almindelighed med et årligt helbredstjek.
Det er også den måde man sikrer sig mod at gå med uopdaget sukkersyge, livmoderhalskræft, forhøjet blodtryk og den slags.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

Rockertand

Anonym skriver:

hva mener i ?

Hvad vil du nærmere bestemt tjekkes for?

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

bare at blive tjekket, at alt er i orden. en gynækologisk undersøgelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.